تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رتبه نخست کاریکاتوریست لرستانی در جشنواره جهانی هنر مقاومت

آرش فروغی کاریکاتوریست لرستانی رتبه نخست و تندیس طلایی جشنواره جهانی هنر مقاومت را کسب کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛آرش فروغی کاریکاتوریست برگزیده تندیس طلایی جشنواره هنر مقاومت اظهار داشت: دوسالانه هنر مقاومت یکی از بزرگترین و معتبرترین جشنواره‌های دوسالانه بین‌المللی کاریکاتور است.

وی با اشاره به اینکه این جشنواره با  محوریت موضوع جنایات عربستان در منطقه برگزار شد، افزود: جایزه نخست و تندیس طلایی جشنواره جهانی هنر مقاومت با حضور بهترین کاریکاتوریست‌های 77 کشور جهان به من تعلق پیدا کرد.

این کاریکاتوریست لرستانی بیان کرد: هادی اسدی نفر دوم بخش کاریکاتور و شانکار پامارثی از هند نفر سوم بخش کاریکاتور شد.

وی عنوان کرد:  تاکنون 37 جایزه بین‌المللی و حدود 20 جایزه کشوری و منطقه‌ای کسب کرده‌ام و بیش از 105 اثر دارم که بیشتر آنها در جشنواره‌ها شرکت داده شده‌اند.

آرش فروغی کاریکاتوریست لرستانی که چهره ملک سلمان پادشاه عربستان را به تصویر کشیده بود جایزه اول و تندیس طلایی بخش کاریکاتور این جشنواره را به خود اختصاص داد.

انتهای پیام/پ




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رتبه نخست کاریکاتوریست لرستانی در جشنواره جهانی هنر مقاومت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..