تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ارائه خدمات پزشکی و توانبخشی در غرب تهران/ مراجعه بیش از 2 هزار بیمار در ماه گذشته

کلینیک نظام مافی طبق اعلام شورای سیاست‌گذاری مرکز درمانی توانبخشی 18 نوع خدمت پزشکی و توانبخشی به بیماران و نیازمندان ارائه می‌دهد.

احمدعلی اکبری کامرانی معاون درمان دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی در گفت و گو با  خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ افزود: کلینیک ویژه در نظام سلامت کشور به این معناست که اساتید و اعضای هیات علمی دانشگاه‌های علوم پزشکی مجاز به داشتن مطب خصوصی نیستند. لذا دانشگاه‌ها برای استفاده از توان تخصصی و فوق تخصصی اساتید، اقدام به راه اندازی کلینیک های ویژه می کنند و در واقع، اساتید دانشگاه ها که از متخصصان برجسته کشور محسوب می شوند در این کلینیک های ویژه، خدمات تشخیصی و درمانی تخصصی و فوق تخصصی را با تعرفه های دولتی به بیماران و نیازمندان ارائه می دهند.

وی افزود: البته میزان تفاوت میان تعرفه دولتی و خصوصی خدمات این متخصصان، از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به آنان پرداخت می شود.

معاون درمان دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی توسعه کلینیک های توانبخشی و توجه به خدمات توانبخشی در راستای پیشگیری و درمان را امری ضروری در نظام سلامت عنوان کرد.

کامرانی یادآور شد: اعضای هیات علمی دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی این دانشگاه که از جمله متخصصان به نام کشور در حوزه توانبخشی هستند، خدمات تخصصی را با تعرفه دولتی به بیماران و مددجویان ارائه می دهند.

معاون درمان دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی در ادامه اظهار داشت: مراجعه بیش از 2 هزار بیمار و نیازمند در آذر ماه امسال، جهت دریافت انواع خدمات به مرکز پزشکی – توانبخشی نظام مافی از جمله اطلاعات اعلام شده است که نیاز مردم را نشان می‌دهد.

مرکز پزشکی - توانبخشی نظام مافی، از مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی است که بهمن ماه سال گذشته (سال 94) در محل موقوفه نظام مافی در منطقه غرب تهران با هدف خدمت رسانی پزشکی و توانبخشی به اقشار مختلف جامعه با حضور مسئولان وزارت بهداشت، راه اندازی شد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ارائه خدمات پزشکی و توانبخشی در غرب تهران/ مراجعه بیش از 2 هزار بیمار در ماه گذشته»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..