تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مناطق 20 و 6 آلوده‌ترین مناطق/ آ&

سلامت نیوز: پايداري هوا موجب شد دوازدهمين روز هواي ناسالم در آسمان تهران به ثبت برسد. ديروز نیز ميانگين شاخص هوا روي عدد ۱۳۰بود. از سویی شاخص ۲۴ ساعته تا ساعت ۸ امروز عدد ۱۴۰ است.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از پانا، همچنين آسمان شهرهاي اصفهان، اروميه، كرج،‌تبريز و بوشهر آلوده و صحنه انباشت آلاينده هاي جوي است. از ابتداي زمستان سال جاري تاكنون هوای تهران ۷روز سالم، ۹روز ناسالم براي گروه‌هاي حساس و ۳روز ناسالم براي همه بوده است.

به گزارش شركت كنترل كيفيت هواي تهران، نتایج پیش‌بینی پارامترهای هواشناسی برای ایستگاه مهرآباد بر برقراری شرایط جوی پایدار در روز جاري (يكشنبه) دلالت می کند. با افزایش تدریجی میزان ناپایداری جوی در روز دوشنبه، وزش باد با بزرگی بین 3 تا 4متر بر ثانیه در برخی ساعات به ویژه دربعدازظهر پیش بینی می شود.

همچنین طی دو روز آینده دما افزایش نسبی خواهد یافت. بر طبق نتایج پیش بینی کیفیت هوا، در روز جاری(يكشنبه) شرایط نامطلوب کیفی هوا برای افزایش نسبی غلظت آلاینده‌ها تداوم دارد و شرايط هوايي به آستانه شرایط ناسالم برای عموم برسد.

این در حالی است که همه پایگاه‌های شهری اورژانس به حالت آماده‌باش بوده و ۳۰ دستگاه موتورآمبولانس تهران استقرار یافته است.

نمودار آلودگی هوای پایتخت

مناطق 20 و 6 آلوده ترین مناطق تهران هستند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مناطق 20 و 6 آلوده‌ترین مناطق/ آ&»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..