تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دومین جلسه پاتوق انیمیشن لاهیجان

دومین جلسه پاتوق انیمیشن لاهیجان

استان‌ها > گیلان - دومین جلسه پاتوق انیمیشن لاهیجان اختصاص به نمایش انیمیشن های برگزیده کیانوش عابدی از انیمیشن سازان مطرح کشور دارد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین،ساسان عادلی رئیس انجمن سینمای جوان لاهیجان ضمن اعلام اين خبر افزود: این جلسه قرار است روز دوشنبه ۲۰ دي راس ساعت شانزده و سي دقيقه باحضور استاد محمد رضاعابدی از انيميشن سازان برجسته و باسابقه كشور و مسئول پاتوق انيميشن لاهيجان در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي لاهيجان برگزار شود كه حضور كليه علاقمندان به انيميشن در اين جلسه آزاد مي باشد. به گفته عادلی ازدیگر برنامه های این پاتوق می توان به ارائه مبحثي از محمدرضا عابدي درباره ( انيميشن هاي ماندگار ) اشاره کرد .  عادلي سپس افزود : كيانوش عابدي فرزند محمدرضا عابدي فعاليت سينمايي خود را با سمت کارگردان انيميشن از سال ۱۳۷۸ آغاز نمودند و تاکنون با ساخت بیش از ۱۲ سریال و ۹ فیلم کوتاه ادامه داده اند. از جمله آثار اين انيميشن ساز خوش فكر مي توان به : نوازنده-زمینی- بی بازگشت-زرد مشکی-خانواده من- دوستان جنگل-برفک-بابک و نقاشیهایش-صبح بخیر آقای- جنگل ما-رقص شیطان… اشاره كرد. قابل ذكر است كه پاتوق انیمیشن لاهیجان به همت انجمن سينماي جوانان ايران –دفتر لاهيجان و با همکاری اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان لاهیجان بصورت ماهانه یک جلسه با اطلاع رسانی قبلی برگزار می شود.

46




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دومین جلسه پاتوق انیمیشن لاهیجان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..