تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیام تسلیت برخی چهره ها درپى درگذشت كاظم سيد عليخانى +عکس

در پی درگذشت کاظم سید علیخانی برخی چهره ها با انتشار پستی در صفحات اینستاگرام خود این ضایعه را تسلیت گفتند.

به گزارش خبرنگار حوزه ورزشکاران گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ کاظم سید علیخانی پیشکسوت باشگاه پرسپولیس شب گذشته درگذشت. این پیشکسوت در چند ماه اخیر با بیماری دست و پنجه نرم می‌کرد و دیشب بعد از مدت‌ها بیماری جان به جان آفرین تسلیم کرد. در همین راستا برخی چهره ها با انتشار پیامی در صفحات اینستاگرام خود  این ضایعه را به خانواده این مرحوم تسلیت می‌گوید.

علی کریمی نوشت:

"روحت شاد و يادت گرامى تسليت به هواداران پرسپوليس و جامعه فوتبال."

پیام تسلیت برخی چهره ها درپى درگذشت كاظم سيد عليخانى/ پیام تسلیت برخی چهره ها درپى درگذشت پيشكسوت پرسپوليس+اینستاپست

علی پروین نوشت:

"در گذشت کاظم سید علیخانی پیشکسوت پرسپولیس رو به خانواده ایشان و هواداران پرسپولیس تسلیت میگم."

پیام تسلیت برخی چهره ها درپى درگذشت كاظم سيد عليخانى/ پیام تسلیت برخی چهره ها درپى درگذشت پيشكسوت پرسپوليس+اینستاپست

عباس اسماعیلی نوشت:

"تسليت به خانواده بزرگ پرسپوليس/سید علیخانی به دیدار یار شتافت. پیشکسوت ارزنده فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس امروز یکشنبه به دیار باقی شتافت و خانواده ورزش و فوتبال ایران را سوگوار کرد. ، کاظم سیدعلیخانی که متولد 22 تیر ماه سال 1333 بود در سن 62 سالگی خانواده بزرگ پرسپولیس، جامعه ورزش و فوتبال ایران را در سوگ خود نشاند. متاسفانه خبر درگذشت این پیشکسوت ارزنده فوتبال کشورمان دقایقی قبل به دستمان رسید. سید علیخانی در تیم ماشین‌سازی تبریز چهره شد و پس از آن به پرسپولیس آمد. تیم‌های گسترش و پورای تهران هم دیگر تیم‌هایی بودند که وی برای آنها توپ زد. او همچنین سابقه حضور در تیم ملی کشورمان را نیز داشت."

پیام تسلیت برخی چهره ها درپى درگذشت كاظم سيد عليخانى/ پیام تسلیت برخی چهره ها درپى درگذشت پيشكسوت پرسپوليس+اینستاپست

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیام تسلیت برخی چهره ها درپى درگذشت كاظم سيد عليخانى +عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..