تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




از حرف گوش‌کنی «لاریجانی» تا ارادت به همه امامزاده‌ها / وقتی «حاجی بابایی» دکتر لازم می‌شود!

نوبت صبح و بعداز ظهر جلسه علنی مجلس شورای اسلامی از حواشی بی بهره نماند.

از حرف گوش‌کنی «لاریجانی» تا ارادت به همه امامزاده‌ها/ وقتی «حاجی بابایی» دکتر لازم می‌شود!

امروز هم رئیس لاریجانی بود و دستور بررسی لایحه برنامه ششم.

فراموشی فیلسوف!

اما حواشی جلسه امروز مجلس از جایی شروع شد که فیلسوف مجلس فراموش کرد تا به واقعه 19 در نطق خود اشاره کند تا اینکه در ادامه دو نماینده لاریجانی را تذکر پیچ کردند.

حسینعلی حاجی دلیگانی و جواد ابطحی این موضوع را به لاریجانی گوشزد کردند و در ادامه لاریجانی در پاسخ به این دو نماینده گفت: بله، من فراموش کردم.

مخلص همه امامزاده‌ها هستیم از دَم

این پایان حواشی جلسه علنی امروز نبود، بررسی ماده 112 برنامه ششم که معطوف به اماکن زیارتی بود و  از مشهد، قم و شیراز به عنوان شهرهای زیارتی نام برده بود  لاریجانی را وا داشت ارادت خود را به امامزاده ها مطرح کند.

جواد ساداتی نژاد نماینده مردم کاشان اصرار داشت شهر ری و مشهد اردهال که به گفته او امامزاده های واجب التعظیم دارند، به این شهرها اضافه شوند. در ادامه پیشنهادش را به عنوان رفع ابهام مطرح کرد اما لاریجانی تاکید کرد که ابهامی در متن نیست و گفت: همه شهرهای ایران امام زاده دارند و همه هم واجب التعظیم هستند. 

فیلسوف ادامه داد: ما مخلص همه امام زاده ها از دم هستیم تا آخر. اگر کمیسیون بگوید اضافه کنیم،‌ اضافه می کنیم.

حاجی بابایی دکتر لازم می شود

اما گذشت و گذشت تا اینکه حاجی بابایی دکتر لازم شد.

در جریان بررسی لایحه برنامه ششم زمانی که یکی از اعضای هئیت رئیسه مجلس درباره اشکالات تنقیحی ماده واحده ای ایراداتی به برنامه گرفت و کام حاجی بابایی تلخ شد.

وی با چهره‌ای برافروخته روی سکوی ناطقان جلسه علنی مجلس رفت و به این شیوه از ایراد گرفتن هئیت رئیسه مجلس انتقاد کرد تا حدی که چهره اش از عصابیت سرخ شده بود.

البته در ادامه دکتر پزشکیان به وضعیت اورژانسی حاجی بابایی رسید و قبل از هرگونه دفاع از هئیت رئیسه، نبض حاجی بابایی را با کلمات محبت‌آمیز گرفت.

دکتر پزشکیان گفت: ما زحمات شما را قبول داریم و خیلی متشکریم از اینکه واقعا بیست و چهار ساعته در فعالیت هستید .ممنونیم ولی خب رفع برخی ابهامات، مشکلات مواد را روشن می کند.

حرف گوش کنی رئیس!

این پایان حواشی صحن علنی امروز مجلس نبود و نوبت بعدظهر مجلس در حالی آغاز شد که لاریجانی حرف نمایندگان را گوش کرد.

وی که به دلیل فراموشی نطقی در زمینه 19 دی در جلسه صبح امروز مجلس نداشت جلسه بعدظهر را با نطقی درباره 19 دی آغاز کرد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «از حرف گوش‌کنی «لاریجانی» تا ارادت به همه امامزاده‌ها / وقتی «حاجی بابایی» دکتر لازم می‌شود!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..