تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آغاز دور جدید اعطای وام قرض الحسنه ازدواج دانشجویان از هفته جاری

معاون فرهنگی نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه صنعتی شریف درباره اعطای وام قرض الحسنه ازدواج دانشجویی با کمک خیرین توضیح داد.

آغاز دور جدید اعطای وام قرض الحسنه ازدواج دانشجویان از هفته جاریطهماسبی معاون فرهنگی نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه صنعتی شریف در گفت و گو با به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛درباره اعطای وام قرض الحسنه به زوجهای دانشجو گفت: مبلغی را دانشگاه و مبلغی را جمعی از خیرین داخل و بیرون دانشگاه برای اعطای وام به زوجهای دانشجوی دانشگاه در داخل صندوق خدمات اسلامی گذاشتند.

وی ادامه داد: لذا صندوق خدمات اسلامی دو برابر این مبلغ را بصورت قرض الحسنه به زوج های دانشجو وام می دهد.

طهماسبی مبلغ وام را 3 میلیون تومان با بازپرداخت 25 ماهه بدون سود و کارمزد دانست و اظهار داشت: سال گذشته حدود 130 زوج برای ازدواج دانشجویی ثبت نام کردند که بعد از اعلام امکان پرداخت برای وام ازدواج، تنها 65 زوج مطالبه وام کردند که به تمام آنها هم وام پرداخت شد.

معاون فرهنگی نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه صنعتی شریف بیان کرد: از هفته جاری دور جدید پرداخت وام به تمام زوجهای دانشجویی که امسال ثبت نام کردند، آغاز می شود.

به گفته وی، برای اعطای وام ازدواج دانشجویی، دانشجوی دانشگاه شریف بودن یکی از زوجین کفایت می کند.

طهماسبی با بیان اینکه این وام با انجام قرعه کشی، در هر ماه به 20 نفر (حدودا هر هفته 5 نفر) تعلق می‌گیرد، یادآور شد: درضمن اجازه فارغ التحصیلی منوط به تسویه‌ وام خواهد بود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آغاز دور جدید اعطای وام قرض الحسنه ازدواج دانشجویان از هفته جاری»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..