تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تدابیر امنیتی در محل برگزاری مراسم گلدن گلوب2017

مراسم گلدن گلوب 2017تحت تدابیر امنیتی شدیدی برگزار خواهد شد.چندسازمان رسمی ایالات متحده امریکا و تعدادی شرکت خصوصی تامین کننده ی امنیت این مراسم خواهند بود.

تدابیر شدید امنیتی برای برگزاری مراسم گلدن گلوب

مراسم اهدای جوایز گلدن گلوب امسال که یکشنبه شب هشتم ژانویه (بامداد دوشنبه به وقت ایران) فرش قرمز خود را پهن می‌کند، در میان تدابیر امنیتی شدیدی برگزار خواهد شد که چند سازمان رسمی ایالات متحده و تعدادی از شرکت های خصوصی تامین کننده خدمات امنیتی ترتیب داده اند.سرهنگ لینکلن هوشینو که سخنگوی اداره پلیس بورلی هیلز است، روز پنج شنبه به ورایتی گفت:
«این مسلما یک رخداد بزرگ و درجه بالاست و تدابیر امنیتی بزرگی برای آن ترتیب داده شده اند.»

با توجه به اینکه مراسم گلدن گلوب و مهمانی‌های پس از آن روز یکشنبه در هتل بورلی هیلتون و اطراف آن برگزار می شوند، پلیس بورلی هیلز تصمیم گرفته با چند سازمان امنیتی رسمی همکاری کند. سازمان اف بی آی و اداره پلیس منطقه ای لس آنجلس در این مورد با اداره پلیس بورلی هیلز همکاری می کنند.
در عین حال، سازمان دهندگان مراسم گلدن گلوب هم با تعدادی از شرکت‌های خصوصی تامین خدمات امنیتی قرارداد بسته اند و انتظار می رود آن‌ها نیز نقش بزرگی در این میان ایفا کنند. هتل هیلتون روز چهارشنبه جزییات برنامه اش برای نقل مکان شرکت کنندگان در مهمانی های مرتبط با گلدن گلوب را با ورایتی در میان گذاشت و گفت می‌خواهد آن ها را با استفاده از یک سیستم نقل و انتقال و امنیتی جدید منتقل کند. علت این کار این است که سال گذشته بخش تایید ورود و خوش آمدگویی به مهمانانی که برای مهمانی های پس از گلدن گلوب از راه رسیده بودند به مشکل برخورد و باعث شد خیلی از مهمانان مدت زیادی منتظر بمانند. طبق برنامه جدید، تعداد ایستگاه های امنیتی که مهمانان ورودی را هدایت می کنند بیشتر می‌شود و حرکت اتوبوس های منتقل کننده سرعت می گیرد.
هوشینو گفت شرکت‌های خصوصی تامین امنیت، مسئول هدایت و محافظت از کارمندان و مهمانان را در بخش های داخلی و پشت صحنه گلدن گلوب بر عهده دارند.
در پاسخ به این سوال که آیا شرکت کنندگان مراسم امسال گلدن گلوب و مراسم های مرتبط به آن ممکن است مثل پارسال انتظار دیدن افسران پلیسی را داشته باشند که زره بدنی به تن دارند یا خیر، هوشینو گفت:
«کاملا. این طبیعی است. می‌دانم در این رخداد استفاده زیادی از تکنولوژی خواهیم داشت. ما این را به عنوان یک رخداد گستره بزرگ در نظر می‌گیریم و در نتیجه پاسخ نسبت به آن ها هم توسط چند سازمان مختلف صورت خواهد گرفت.»
به خاطر تدابیر امنیتی اضافه شده، اداره پلیس بورلی هیلز به شرکت کنندگان گلدن گلوب گفته زودتر از زمان موعد در مراسم حاضر شوند.

گردآوری:گروه فرهنگ و هنر
seemorgh.com/culture
منبع:banifilm.ir




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تدابیر امنیتی در محل برگزاری مراسم گلدن گلوب2017»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..