تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بهترین‌های نمایشگاه ۲۰۱۷ لاس‌وگاس از نگاه تِک رادار

بهترین‌های نمایشگاه ۲۰۱۷ لاس‌وگاس از نگاه تِک رادار

به گزارش خبرآنلاین، برگزیده محصولات در بخش‌های مختلف به شرح زیر است:

بهترین شوی امسال: LG's OLED W7

یکی از بهترین تلویزیون‌ها برای اتاق نشیمن از سری سیگنیچر است که فقط 2.57 میلیمتر ضخامت دارد و HDR را پشتیبانی کرده و اسپیکرهای Dolby Atoms دارد.

انتخاب مردم: Nvidia Shield نسخه 2017

ستاپ باکس برای انجام بازی‌های اندرویدی در کنار پخش استریمینگ 4K که گوگل اسیستانت داخل آن نصب‌شده و با دستورات صوتی کنترل و مدیریت می‌شود.

بهترین گوشی هوشمند: Asus Zenfone AR

گوشی اندرویدی مجهز به فناوری واقعیت افزوده تنگوی گوگل با نمایشگر 5.7 اینچی و رزولوشن 2560 در 1440 پیکسل، 8 گیگ رم و دوربین 23 مگاپیکسل و پردازنده اسنپ دراگون 821 و سیستم دوربین ردیاب حرکتی.

بهترین لپ‌تاپ: Dell XPS 13 2-in-1

سری جدید لپ‌تاپ هیبریدی دل که اسکرین ایگزو دارد که نسخه 2017 آن بسیار باکیفیت ساخته‌شده است.

بهترین تلویزیون: LG OLED W7

تلویزیون ال جی هم بخش بهترین شو را برد و هم بهترین تلویزیون نمایشگاه 2017 لاس‌وگاس را!

این تلویزیون حدود 10 هزار دلار قیمت دارد.

بهترین دوربین: Panasonic Lumix GH5

با سنسور 20 مگاپیکسلی و نمایشگر OLED می‌تواند 60 فریم بر ثانیه ویدئوهای 4K ضبط کند.

بهترین لوازم جانبی صوتی: LG SJ9 Sound Bar

اسپیکر دیواری ال جی با بهترین تلویزیون ال جی و سایر محصولات هوشمند سازگاری داشته و خروجی 24 بیت را برای انواع لوازم‌خانگی و کنسول گیم به ارمغان می‌آورد.

بهترین دسکتاپ همه‌کاره: HP Envy 34

کامپبوتر34 اینچی با رزولوشن 3440 در 1440 که به‌صورت منحنی و خمیده طراحی‌شده است. اسپیکر Bang&Olufsen و پردازنده kaby lake دارد.

منحصربه‌فردترین محصول: Holo Cube

واقعیت افزوده منحصربفرد به‌علاوه اپ، گوشی هوشمند و هدست واقعیت مجازی که می‌تواند برای مصارف آموزشی کودکان در مدرسه و خلاقیت دانش آموزان بکار رود. (مانند ماین کرافت)

بهترین فناوری خودرو: Toyota Concept-i

هوش مصنوعی است که آینده خودروها را رقم می‌زند و نمونه مفهومی تویوتا نیز از این جمله است که با رعایت نکات ایمنی و نخوابیدن راننده، سفر امنی را با خودرو برای شما به ارمغان می‌آورد.

بهترین جعبه خانگی: Dish AirTV box

نیاز امروز هر اتاق نشیمن مجهز به اندروید و متصل به تلویزیون‌های اندرویدی هوشمند که می‌تواند ریموت ماهواره و سایر سرویس‌های استریمینگ باشد.

بهترین ابزار گیمینگ: HTC Vive Tracker

یافتن و جاسازی اشیاء به‌صورت مجازی داخل یک اتاق و چیدن آنها بخشی از کارهایی است که می‌توان با تِرَکر اچ تی سی انجام داد. از این محصول می توان برای توسعه گیم های واقعیت مجازی و افزوده به خوبی بهره برد.

بهترین محصول فیتنس و تناسب‌اندام: Polar Smart Shirt

تی‌شرت هوشمند را بپوشید و طبق قوانین آن غذا بخورید تا تناسب‌اندام پیدا کنید.

بهترین لوازم جانبی موبایل: Incipio OX iPhone 7 Case

کیس برای آیفون 7 که جک هدفون دارد و شما می‌توانید مانند محصولات قبلیِ اپل، احساس کنید همچنان هدفون سابق را دارید!

بهترین اپلیکیشن: Amazon Alexa

الکسای آمازون روی آمازون اکو نصب‌شده و بهترین دستیار صوتی دیجیتال موجود در بازار است که گوگل و سیری اپل را در برخی ویژگی ها پشت سر گذاشته است!

بهترین فناوری پوشیدنی: Misfit Vapor

ساعت هوشمند لمسی به قیمت 200 دلار که اسنپ دراگون 2100 و 4 گیگ حافظه دارد و جی پی اس و ضربان سنج و.. را نیز در خود جای‌داده است.

بهترین محصول الکترونیکی ضمیمه‌شده به لوازم‌خانگی: LG Smart InstaView fridge

فریزر هوشمند ال جی که مانیتور لمسی 29 اینچی روی آن نصب است و ویژگی الکسای آمازون را در خود جای‌داده است تا با دریافت دستورات صوتی کارهای تعریف‌شده را انجام دهد.

5656




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بهترین‌های نمایشگاه ۲۰۱۷ لاس‌وگاس از نگاه تِک رادار»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..