تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




این دولت و آن دولت فرقی نمی کند قوه قضاییه با متخلفان برخورد می کند

در صدو ششمین نشست خبری سخنگوی قوه قضاییه مطرح شد

سخنگوی قوه قضاییه گفت:برای قوه قضاییه این دولت یا دولت قبل تفاوتی ندارد باهمه ی متخلفان برخورد می شود.

این دولت و آن دولت فرقی نمی کند قوه قضاییه با متخلفان برخورد می کندبه گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حجت الاسلام و المسلمین غلامحسین محسنی اژه ای سخنگوی قوه قضاییه در صد و ششمین نشست خبری خود با اصحاب رسانه که امروز(یکشنبه) برگزار شد، با گرامی داشت قیام تاریخی 19دی ماه مردم قم اظهار داشت:قوه قضاییه در برخورد با متخلفان مصمم است و با هر گونه فسادی برخورد می کندچه فساد اقتصادی باشد و چه غیر اقتصادی اما در برخورد با فساد های اقتصادی جدی تر است.

وی افزود: برای قوه قضاییه این دولت یا دولت قبلی،این جناح یا جناح دیگر تفاوتی ندارد و با همه ی مفسدان برخورد می کند و فرقی نمی کند که اتهام در رابطه با چه شخص،دولت و یا جریانی باشد.

سخنگوی قوه قضاییه گفت: در دولت قبل پرنده سه هزار میلیاردی بررسی شد و از حدود500نفر بازجویی و ده ها نفر محکوم شدند در این دولت هم پرونده شهرداری،حقوق های نجومی،بانک ها و صندوق فرهنگیان در حال بررسی است.

وی افزود: قوه قضاییه در راه مبارزه با مفساد براساس قانون عمل می کند و آنچه که قانون بر عهده اش قرار داده را اجرا می کند و به هیچ وجه به جو سازی ها اعتنا نمی کند.

در حال تکمیل...




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «این دولت و آن دولت فرقی نمی کند قوه قضاییه با متخلفان برخورد می کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..