تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بیماران قلبی، عروقی و تنفسی از منازل خود خارج نشوند

به گزارش سلامت خبرگزاری تسنیم، خسرو صادق نیت - رئیس مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت اظهار داشت: هوای امروز تهران برای گروه‌های حساس، ناسالم بود البته از بین 6 شاخص هوا، شاخص‌های ازن و دی اکسید گوگرد، دی اکسید کربن، منو اکسید کربن و ذرات معلق کمتر از 10 میکرون وضعیت مناسبی داشت اما شاخص ذرات معلق کمتر از 2.5 میکرون در هوا پایتخت ناسالم بود.

صادق نیت افزود: پیش بینی های سازمان هواشناسی نشان می‌دهد که وضعیت هوای تهران برای روزهای یکشنبه و دوشنبه نیز برای گروه‌های حساس، ناسالم خواهد بود بنابراین توصیه ما به خصوص به بیماران قلبی، عروقی و تنفسی این است که حتی المقدور از منازل خود خارج نشوند و در فضای باز قرار نگیرند و فعالیت بدنی آنها به حداقل برسد.

رئیس مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت اظهار داشت: کودکان و افراد دارای بیماری‌های قلبی، عروقی و تنفسی و  کهنسالان، فعالیت بدنی و حضور خود در فضای خارج از منزل را کاهش دهند.

صادق نیت همچنین با اشاره به سخنان استاندار استان تهران مبنی بر افزایش ساعت طرح ترافیک در صورت بحرانی شدن وضعیت آلودگی هوای تهران، گفت: مهمترین علت آلودگی به ویژه در شهر تهران، ذرات معلق کمتر از 2.5 میکرون ناشی از سوخت وسایل نقلیه موتوری است.

رئیس مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت یادآور شد: هر اقدامی که بتواند فعالیت وسایل نقلیه به ویژه وسایل نقلیه دودزا را کاهش دهد، می‌تواند تاثیر مهمی در کاهش آلودگی هوا داشته باشد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بیماران قلبی، عروقی و تنفسی از منازل خود خارج نشوند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..