تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




صدور پروانه رایگان در منطقه ثامن

معاون شهرسازی و معماری شهرداری منطقه ثامن از صدور پروانه رایگان به منظور مرمت و بهره برداری از آثار فرهنگی و تاریخی سطح منطقه و بافت پیرامونی حرم مطهر رضوی خبرداد.

صدور پروانه رایگان در منطقه ثامنبه گزارش گروه استان های باشگاه  خبرنگاران جوان از مشهد، مهدی عرفانیان با اشاره به مصوبه اخیر شورای اسلامی شهر مشهد مقدس در خصوص صدور پروانه رایگان به منظور آثار فرهنگی و تاریخی در محدوده بافت پیرامون حرم مطهر رضوی، گفت: طبق این مصوبه، به شهرداری مشهد مقدس اجازه داده می‌شود که به منظور حفظ، احیاء و مرمت آثار تاریخی و تشویق متقاضیان اعم از حقوقی، حقیقی و بخش خصوصی و عمومی، نسبت به صدور پروانه رایگان در حد تعمیرات و بهره برداری از این آثار با هر نوع کاربری مورد تائید کمیته کاربری بخشی در سطح و سطوح زیربنای تثبیت شده اقدام کند.
عرفانیان در ادامه به طرح نظرات خود در خصوص این طرح پرداخت و با بیان اینکه نظارت بر اجرا مرمت بناهای تاریخی، جایگاه ویژه در احیا بنا دارد،افزود: از همین رو تاکید بر نظارت طرح براساس کارشناسان صاحب صلاحیت و مورد تائید سازمان های مرتبط الزامی است.
وی تصریح کرد: با توجه به اینکه الحاق سایر کاربری ها به بنا موجب تغییرات ساختاری در بنا می‌شود، لذا تاکید بر تامین الحاقات با تعیین درجه انتفاع بنا، مطلوب است که خارج از محدوده بلافصل پروژه باشد.
معاون شهرسازی و معماری شهرداری منطقه ثامن افزود: در طراحی ایده ها در پروانه های صادره، علاوه بر بهسازی، باید توجه داشت که طرح کاربری های الحاقی در راستای معماری اسلامی و ایرانی باشند.
انتهای پیام//ی.م



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «صدور پروانه رایگان در منطقه ثامن»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..