تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رئیس کمیسیون برنامه‌وبودجه شورای شهر قم

کاهش ۲ میلیاردی بودجه تملک ایستگاه‌های فاز نخست مترو قم

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم؛رئیس کمیسیون برنامه‌وبودجه شورای اسلامی شهر قم گفت: بودجه تملک ایستگاه‌های فاز نخست مترو با کاهش دومیلیاردی مواجه بوده و اصلاحیه تملک رینگ نخست جمکران نیز بدون تغییر بوده است.

 حجت‌الاسلام  آتش زر در دویست و سیزدهمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم که در ساختمان شهید باکری این شورا برگزار شد، با اشاره به اصلاح بودجه عمرانی شهرداری در سال 95 اظهار داشت: در سال 95 بیش از 719 برنامه عمرانی تعریف‌شده که در رابطه با بیش از 250 مورد از پروژه‌ها تغییراتی صورت گرفته است.

وی با اشاره به بودجه عمرانی شهرداری در سال 95 گفت: در سال 95 بالغ‌بر هزار میلیارد و 43 میلیون تومان بودجه عمرانی در شهر داشتیم که باید اذعان کرد که اصل بودجه افزایش چندانی نداشته است.

رئیس کمیسیون برنامه‌وبودجه شورای اسلامی شهر قم با اشاره به تغییرات صورت گرفته در بخش‌ها و ردیف‌های مختلف بودجه سال 95 گفت: 91 مورد پروژه عمرانی با کاهش بودجه و 114 ردیف اعتبار افزایش‌یافته است و در برخی از مناطق تغییراتی صورت گرفته که از محل بودجه همان منطقه جبران خواهد شد.

عضو شورای اسلامی شهر قم با اشاره به افزایش 800 میلیون ریالی صلح‌نامه‌های منطقه سه گفت: این میزان برای تملک شهرک کامکار به وسیله شهرداری کاهش‌یافته بود که با تأکید شورا به 500 میلیون تومان به منظور برطرف کردن مشکلات محله افزایش یافت.

وی بیان کرد: بودجه تملک ایستگاه‌های فاز نخست مترو با کاهش دومیلیاردی مواجه بوده است و اصلاحیه تملک رینگ نخست جمکران نیز بدون تغییر بوده است، از همین رو برای تکمیل این پروژه سه میلیارد افزایش بودجه صورت گرفته است.

انتهای پیام/ح




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رئیس کمیسیون برنامه‌وبودجه شورای شهر قم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..