تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیست اسکی روستای توتاخانه از لنز دوربین انعکاس بناب/ وقتی بزرگترین پتانسیل ها در بناب به کما می رود!

ساعت: 11:25 منتشر شده در مورخ: 1395/10/19 شناسه خبر: 1001247

منطقه پیست اسکی توتاخانه بناب یکی از بزرگترین پتانسیل های گردشگری شهرستان بناب است که چندی است به فراموشی سپرده شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ انعکاس بناب، این پیست در جاده روستای توتاخانه واقع شده است که در یکم اسفند سال ۹۱ با حضور مسئولان شهرستان کلنگ آن بر زمین زده شد، اما از همان روز به کما رفت و دیگر توجهی به این پتانسیل بزرگ نشد.

جای بسی تاسف است که چنین موقعیتهای خوبی را اهمیت قائل نیستیم، شهرستان بناب بهترین پتانسیل تفریحی و توریستی منطقه را دارد، اما چرا هنوز کاری انجام نشده است؛ آیا این مردم حق یک تفریح سالم بدون هزینه را ندارند؟
تصاویر زیر ظهر امروز از لنز دوربین انعکاس بناب به ثبت رسیده است، که مردم به صورت خودجوش پیست اسکی را برای تفریح خود انتخاب کرده اند.

اگر در این مکان هر اتفاق ناگواری در اثر نبود امکانات و مناسب نبودن زمین، بیافتد، مسئولیت آن بر عهده کیست؟ آیا زمان آن نرسیده است که مسئولان متولی به خود حرکتی دهند؟

انتهای پیام/ش




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیست اسکی روستای توتاخانه از لنز دوربین انعکاس بناب/ وقتی بزرگترین پتانسیل ها در بناب به کما می رود!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..