تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کشف محموله ۲۵ میلیاردی خشکبار قاچاق در بناب

ساعت: 11:19 منتشر شده در مورخ: 1395/10/19 شناسه خبر: 1001210

در گفتگو با فرمانده انتظامی شهرستان بناب مطرح شد؛

فرمانده انتظامی شهرستان بناب از کشف بیش از 50 تن خشکبار قاچاق به مارک خارجی به ارزش بیش از 25 میلیاردی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ رمضان الهوردیان صبح امروز در گفتگو با خبرنگار انعکاس بناب؛ با اشاره به جزئیات این محموله، گفت: طرح مبارزه با کالای قاچاق به منظور شناسایی و کشف محل دپوی کالاهای قاچاق در سطح شهر توسط ماموران انتظامی به اجرا گذاشته شد.


وی افزود: در راستای اجرای این طرح ماموران موفق شدند چهار انبار حاوی بیش از ۵۰ تن خشکبار قاچاق با مارک خارجی را شناسایی و کشف کنند.


سرهنگ الهوردیان با اشاره به ارزش ریالی این کشفیات، گفت: ارزش تقریبی این محموله توقیف شده بیش از ۲۵ میلیارد ریال برآورد شده است.


فرمانده انتظامی شهرستان بناب در خاتمه، گفت: در این عملیات ۴ نفر قاچاقچی دستگیر و پس از تشکیل پرونده قضایی به دادسرا معرفی شدند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کشف محموله ۲۵ میلیاردی خشکبار قاچاق در بناب»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..