تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خیرجو: متکدیان و معتادان خیابانی در مشگین‌شهر صاحب ندارند

ساعت: 11:23 منتشر شده در مورخ: 1395/10/19 شناسه خبر: 1001045

شهردار مشگین‌شهر گفت:متاسفانه در این شهرستان صاحبان اصلی متکدیان و معتادان مشخص نشده است چرا که شهرداری آنان را از سطح خیابان‌ها جمع آوری می کند اما دستگاه و یا مکانی برای نگهداری آنان وجود ندارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیرمشکین، یکی از آسیب‌ها و مسائل مورد توجه هر جامعه پدیده تکدی‌گری است که با ساختارهای فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی جامعه در ارتباط است و این روزها با گرم شدن هوا این معضل بیش از گذشته در معابر عمومی مشگین‌شهر ظهور پیدا می‌کند.

 

این پدیده در فصول مختلف سال در شهرستان مشگین‌شهر با حضور گروهی متکدیان به چشم می خورد و این موضوع سبب بروز چهره ای ناخوشایند شده و از طرفی مزاحمت‌هایی را برای شهروندان به بار آورده است.

 

این متکدیان با سوء استفاده از عواطف و احساسات انسانی، سعی در کسب منافع شخصی دارند که در نهایت با ذلت و خواری و نمایش اعضای از کار افتاده، معلول، زخمی، بد شکل و غیره... در گوشه و کنار شهر پدیدار می شوند.

 

حضور این متکدیان و یا معتادان متکدی در سطح شهر یکی از آن مشکلات بی پایان است که شهرستان مشگین‌شهر همواره با آن دست و پنجه نرم می‌کند لذا می بایست راهکاری مناسب برای عدم حضور آنان بررسی و ارائه شود.

 

مسعود خیرجو شهردار مشگین‌شهر در این خصوص گفت: متاسفانه در این شهرستان صاحبان اصلی متکدیان و معتادان مشخص نشده است چرا که شهرداری آنان را از سطح خیابان‌ها جمع آوری و متکدیان غیر بومی را نیز به خارج از شهرستان منتقل می کند؛ اما برای متکدیان بومی منطقه که عمدتاً معتاد هستند دستگاه و یا مکانی برای نگهداری وجود ندارد.

 

وی افزود: این افراد بعد از جمع آوری و انتقال به خارج از شهرستان و همچنین تحویل به مرکز ترک اعتیاد شهرستان در کمترین زمان ممکن دوباره در سطح خیابان‌ها ظهور پیدا می‌کنند که باید در این راستا به صورت اساسی چاره‌ای اندیشیده شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خیرجو: متکدیان و معتادان خیابانی در مشگین‌شهر صاحب ندارند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..