تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ستاره‌های استقلال یکی‌یکی می‌روند/ بختیار خواهان رضایتنامه برای جدایی

ستاره‌های استقلال یکی‌یکی می‌روند/ بختیار خواهان رضایتنامه برای جدایی

ورزش > لیگ برتر - بعد از کاوه رضایی حالا بختیار رحمانی هم از باشگاه استقلال درخواست رضایتنامه کرده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ استقلال در اول فصل توانست بختیار رحمانی و کاوه رضایی را جذب کند تا بهترین عملکرد را در فصل نقل و انتقالات داشته باشد. آنها با منصوریان تیمی جوان و پرستاره راهی لیگ برتر کردند اما نتایج ضعیف و دور از انتظار، باعث شد تا ستاره های میلیاردی این تیم، خواهان جدایی از جمع آبی‌پوشان شوند. کاوه رضایی مهاجم استقلال در روزهای گذشته به دلیل پرداخت نشدن مطالبات خود و نارضایتی به شرایط این تیم، در تمرینات غایب است و از باشگاه استقلال درخواست رضایتنامه کرده است. همچنین از اردوی آبی ها خبر می رسد که بختیار رحمانی هم تصمیم دارد از این تیم جدا شود و او هم از باشگاه رضایتنامه خواسته است.

256 41




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ستاره‌های استقلال یکی‌یکی می‌روند/ بختیار خواهان رضایتنامه برای جدایی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..