تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پلنگ ها 23 نوبت به دام ها در خراسان شمالی حمله کردند

بهروز جعفری یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار ارزش ریالی تلفات دام ها را افزون بر 2 میلیارد ریال دانست.
وی گفت: از ابتدای امسال، پلنگ ایرانی زیر پوشش بیمه قرار گرفته است و براین اساس خسارت های ناشی از حمله این گونه حیوانی به دام ها جبران می شود.
رییس اداره نظارت بر امور حیات وحش اداره کل حفاظت از محیط زیست خراسان شمالی خاطرنشان کرد: عمده این گزارش ها از شهرستان اسفراین بوده و پلنگ عمدتا به دام های سبک خسارت وارد کرده است.
وی اظهار داشت: در طرح جامع بیمه پلنگ ایرانی دامدار خسارت دیده، به ازای هر راس گوسفند و بز چهار میلیون ریال و هر قلاده سگ پنج میلیون ریال غرامت دریافت می کند.
اداره کل حفاظت محیط زیست خراسان شمالی مناطق حفاظت شده و پارک های ملی سالوک، ساریگل و ضامن آهو، مناطق حفاظت شده قرخود، گلول، سرانی و پناهگاه حیات وحش میاندشت جاجرم را که محل زیست پلنگ ها می باشد، با گستره 194 هزار و 141 هکتار مدیریت می کند.
هنوز آمار دقیق از تعداد پلنگ در خراسان شمالی ارائه نشده است.
6042 سیدحسین قدسی

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پلنگ ها 23 نوبت به دام ها در خراسان شمالی حمله کردند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..