تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تعیین رابط حوزه ميراث فرهنگي شهرستان تربت حيدريه

رئيس شوراي اسلامي شهرستان تربت حيدريه از تعیین یک نفر به عنوان رابط اختصاصي شورا و ميراث فرهنگي این شهرستان خبر داد.

تعیین رابط حوزه ميراث فرهنگي شهرستان تربت حيدريهبه گزارش گروه استان های باشگاه  خبرنگاران جوان از مشهد، در نشست اداره ميراث فرهنگي تربت حیدریه که با حضور اعضاي شوراي شهرستان برگزار شد، حميد نيرويي گفت:‌ حوزه گردشگري راحت ترين و با صرفه ترين صنعت، برای سرمايه گذاري و درآمدزايي است كه شوراها بايد با توجيه عموم مردم، به اين سمت روي آورند.
رئيس شوراي اسلامي شهرستان تربت حيدريه افزود:‌ باتوجه به گستردگي حوزه ميراث فرهنگي،‌ صنايع دستي و گردشگري شهرستان و در جهت معرفي ظرفيت هاي موجود و شكوفايي اقتصادي منطقه، يك نفر علاقه مند و فعال در حوزه ميراث فرهنگي،‌صنايع دستي و گردشگري به عنوان رابط اختصاصي شورا و ميراث فرهنگي، جهت پيگيري امور مربوطه در هربخش و شهرانتخاب مي شود.
علي محمدي رئيس اداره ميراث فرهنگي،‌صنايع دستي و گردشگري شهرستان تربت حيدريه، تصريح كرد: باتوجه به غني بودن شهرستان در حوزه هاي وابسته به اين اداره، يكي از اولويت‌هاي مهم حوزه گردشگري شهرستان ايجاد اقامتگاه هاي بومگردي است.
وی افزود: از اين طريق هم مي توان به معرفي ظرفيت ها و قابليت هاي حوزه گردشگري و هم معرفي صنايع دستي و هنرهاي سنتي و همچنين به حفظ و پاسداشت مواريث فرهنگي ملموس و ناملموس شهرستان پرداخت كه نتيجه آن نيز معرفي پتانسيل‌ها و اشتغالزايي و شكوفايي اقتصادي منطقه است.
انتهای پیام//ی.م



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تعیین رابط حوزه ميراث فرهنگي شهرستان تربت حيدريه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..