تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عرضه باریک ترین کامپیوتر دنیا در سال جدید

قرار است باریک ترین کامپیوتر دنیا با ضخامت 5 میلی متر در سال جدید به بازار عرضه شود.

عرضه باریک ترین کامپیوتر دنیا در سال جدیدبه گزارش خبرنگار دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شرکت "اینتل" در نمایشگاه لوازم الکترونیکی مصرفی (sec) که در لاس وگاس برگزار شد از کوچک ترین کامپیوتر دنیا پرده برداشت که تنها 5 میلی متر ضخامت دارد و مانند یک کارت اعتباری است.

 این کامپیوتر مجهز به جدیدترین نسل پردازنده های "اینتل"، بلوتوث، هارد و شارژر بی سیم است.

مسئولان این شرکت معتقدند: این کامپیوتر به اندازه ای کوچک طراحی شده که نمی توان از یو اس بی یا سایر پورت های دیگر استفاده کرد، اما در آینده ای نه چندان دور در هواپیماهای بدون سرنشین، روبات ها و بردهای دیجیتال قابل استفاده است. 


پیش بینی می شود؛ این کامپیوتر تا نیمه سال 2017 به بازار عرضه شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عرضه باریک ترین کامپیوتر دنیا در سال جدید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..