تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




انتقال ۲مجروح ایرانی آتش‌سوزی هتلی در کربلا به آی‌سی‌یو/ اسکان ۱۸۵زائر خراسانی در هتل‌های دیگر

انتقال ۲مجروح ایرانی آتش‌سوزی هتلی در کربلا به آی‌سی‌یو/ اسکان ۱۸۵زائر خراسانی در هتل‌های دیگر

جامعه > حوادث - میزان نوشت: رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر با تائید مرگ 5 زائر در آتش سوزی هتل قصر المولی کربلا، گفت: دو نفر از مجروحان ایرانی این حادثه به "آی سی یو " منقل شدند.

سید علی مرعشی از رهاسازی 7 زائر خراسانی گرفتار در آتش سوزی هتلی در شهر کربلا خبر داد و گفت: بر اثر آتش سوزی بامداد امروز در هتل مولای شهر کربلا 5 زائر به دلیل سوختگی فوت کردند و دو نفر هم به آی سی یو در بیمارستانی در این شهر منتقل شدند.

وی افزود: این هتل بر اثر اتصالی سیم های برق آتش گرفته و منجر به فوت 5 نفر و مصدومیت دو نفر شد که حال یکی از این مصدومین وخیم گزارش شده است.

مرعشی اظهار کرد: در مجموع 192 نفر از زائران آزاد خراسانی در این هتل مستقر بودند که بعد از این حادثه 185 نفر باقی مانده به هتل های دیگر منتقل شده اند.

۴۲۴۲




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «انتقال ۲مجروح ایرانی آتش‌سوزی هتلی در کربلا به آی‌سی‌یو/ اسکان ۱۸۵زائر خراسانی در هتل‌های دیگر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..