تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




لاریجانی: یکی از ارکان مهم در نظام روابط عمومی است

به گزارش افکارنیوز،

علی لاریجانی در پیام خود به سیزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط عمومی ایران، گفت: ایجاد ارتباط بین ارکان نظام از دغدغه‌های مهم کارگزاران است که همواره تنویر افکارعمومی یکی از این دغدغه‌های آنان به حساب می‌آید. 

وی افزود: روابط عمومی‌ها یکی از ارکان مهم در نظام به حساب می‌آیند که همواره بین سازمان‌های رسمی و غیررسمی فعالیت می‌کنند. 

رئیس مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: زمانی توانمندی‌های یک سازمان ظهور و بروز پیدا می‌کند و جامعه متوجه اقدامات آن دستگاه می‌شود که روش‌های نوین در روابط عمومی‌ها به عنوان حلقه اتصال پیوند متولیان امور و مردم به اجرا درآید، لذا ضرورت دارد تا روابط عمومی‌ها از ساختارهای جدید در نظام روابط عمومی‌های دنیا استفاده کنند و تلاش شود تا با بومی‌سازی فرهنگ آن، بتوانیم خود را پویاتر کنیم. 

لاریجانی تصریح کرد: گسترش ارتباطات با دیگر کشورها می‌تواند به توسعه همه‌جانبه در بخش‌های مختلف کشور کمک کند که روابط عمومی‌ها می‌توانند در تحقق این امر کمک شایانی داشته باشند. 

لاریجانی افزود: اصل و مبنای تشکیل روابط عمومی، روان‌سازی و سهولت در گردش امور است.

وی تصریح کرد: امیدوارم سیزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط عمومی ایران که با موضوع روابط عمومی دانش‌محور و مدیریت محتوا برگزار شده است، به ارتقاء سطح کیفی روابط عمومی‌های کشور کمک کند. 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «لاریجانی: یکی از ارکان مهم در نظام روابط عمومی است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..