تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




افزایش صد درصدی وسایل کمک توانبخشی محقق نشد/2 برابرشدن بودجه وسایل کمک توانبخشی در سال آینده

معاون توانبخشی سازمان بهزیستی گفت:سال آینده بودجه وسایل کمک توانبخشی به معلولان سازمان بهزیستی دو برابر خواهد شد.

افزایش صد درصدی وسایل کمک توانبخشی محقق نشد/2 برابرشدن بودجه وسایل کمک توانبخشی در سال آیندهحسین نحوی نژاد معاون توابخشی سازمان بهزیستی در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص خبر وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی مبنی بر افزایش صد در صدی وسایل کمک توانبخشی برای معلولان و سالمندان تحت پوشش سازمان بهزیستی اظهار داشت: مقرر بود اختصاص وسایل کمک توانبخشی به معلولان و سالمندان تحت پوشش سازمان بهزیستی تا صد در صد افزایش پیدا کند که این امر در سال جاری محقق نشد، اما در حال مذاکره هستیم که این کار در سال آینده عملیاتی شود.

وی افزود:در این رابطه رایزنی هایی با سازمان برنامه و بودجه در حال انجام است.

معاون توانبخشی سازمان بهزیستی ادامه داد: ما سامانه ای راه اندازی کرده ایم و دقیقا می دانیم که در هر نقطه ای از کشور چه شخصی به چه وسیله کمک توانبخشی نیاز دارد و در آذر ماه هم نمایشگاهی در این زمینه برگزار کردیم.

نحوی نژاد گفت:سهمیه بندی و قول هایی در رابطه با افزایش بودجه وسایل کمک توانبخشی داده شده است، البته امسال نسبت به سال گذشته 40درصد رشد داشتیم یعنی بودجه 30 میلیاردی تومانی سال گذشته به 50 میلیارد تومان افزایش پیدا کرده است واین عدد برای سال آینده 2 برابر خواهد شد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «افزایش صد درصدی وسایل کمک توانبخشی محقق نشد/2 برابرشدن بودجه وسایل کمک توانبخشی در سال آینده»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..