تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




با اسمارت واچی که محصول مشترک New Balance و Intel است آشنا شوید

با اسمارت واچی که محصول مشترک New Balance و Intel است آشنا شوید

حدوداً یک سال پیش بود که اینتل و نیو بالانس از همکاری خود در طراحی و تولید New Balance RunIQ، اسمارت واچ اندرویدی ویژه مشتاقان سلامتی و تناسب اندام خبر دادند. حالا و در CES 2017 بالاخره این محصول در معرض دید علاقمندان قرار گرفته است. این ساعت در واقع خاص دونده هایی طراحی شده که به دنبال یک وسیله جانبی برای کفش های ورزشی خود که آن هم از محصولات New Balance است می گردند. اما، غیر از این مورد، مشخص نیست این ساعت از چه قابلیتی برخوردار است که سایر اسمارت واچ های اندرویدی قادر به انجام آن نیستند! در ادامه با تک شات همراه باشید.


بیایید ابتدا نگاهی به مشخصات این محصول داشته باشیم: در نگاه اول این ساعت هم مشابه سایر اسمارت واچ های موجود در بازار است. 512 مگابایت رم و 4 گیگابایت فضای حافظه داخلی این اسمارت واچ در پشت نمایشگر 1.39 اینچی امولد قرار گرفته است. در زیر قاب، یک پایشگر اپتیکال ضربان قلب قرار دارد که در کنار یک ژیروسکوپ و یک شتاب سنج کار می کند. همچنین در داخل این ساعت یک ماژول GPS قرار دارد و پردازنده Atom Z34XX اینتل نیروی پردازشی این محصول را فراهم می کند. در خصوص باتری این ساعت باید گفت که در حالت استفاده معمول، این باتری در هر بار شارژ توان لازم برای 24 ساعت فعالیت این اسمارت واچ را تامین می کند، اما در صورت فعال شدن GPS و پایشگر قلب این زمان به پنج ساعت تقلیل می یابد.

اسمارت واچ


از نظر نرم افزاری نیز باید گفت که این اسمارت واچ قابلیت هماهنگی با Strava را دارد و همچنین از دکمه ای برخوردار است که با یک ضربه بر آن فواصل دورهای دونده در مسیر دو، قابل اندازه گیری می شود. کاربر همچنین می تواند با این اسمارت واچ ضربان قلب خود را کنترل کند تا اطمینان کسب کند که در طی مسیرهای طولانی تر، ضربان قلب خود را در محدوده مطلوب حفظ می کند. در صورتی که به هدفون های بلوتوثی دسترسی داشته باشید، 4 گیگابایت فضای حافظه داخلی را می توانید برای هماهنگی و پخش موسیقی از گوگل پلی موزیک به کار برید. البته تمام موارد فوق در خصوص اکثر پوشیدنی های اندرویدی که در سال های اخیر معرفی شده اند صدق می کند.


RunIQ همچنین نشاندهنده نحوه حضور اینتل در عرصه پوشیدنی هاست، عرصه ای که شاید جذابیت خود را از دست داده است. اواخر سال 2016، TechCrunch گزارش کرد که اینتل پس از کنار گذاشتن پروژه Basis قصد داشت تعداد زیادی از اعضا تیم بخش پوشیدنی های این کمپانی را اخراج کند. اینتل این خبر را تکذیب کرد، اما با توجه به اینکه به نظر می رسد این کمپانی تولیدکننده تراشه به برند خود خیلی اعتماد ندارد، باز هم با کمپانی دیگری وارد همکاری شد. اسمارت واچ TagHeuer Connected موفقیتی نسبی بود و کمپانی New Balance نیز به مراتب بهتر از اینتل قادر به تبلیغ و فروش اسمارت واچ است. به نظر می رسد آینده اینتلدر حوزه پوشیدنی ها، به فعالیت در پشت پرده محدود شود که قطعا بدین معنی است که باید خیال جان گرفتن مجدد Basis را کنار بگذاریم.


همزمان با معرفی محصول این همکاری، نیوبالانس با Jabra هم همکاری را آغاز کرده است که به معرفی PaceIQ خواهد انجامید – یک جفت هدفون بلوتوثی که از دکمه ای برای ارایه تمرینات صوتی در زمان واقعی برخوردار است. این محصول نیز بسیار مشابه Jabra Sport Pace است که در حال حاضر در بازار موجود است. در واقع، Jabra در این بازار از تجربه لازم برخوردار است و پیشتر Sports Coach را ارایه داده که فعالیت های ورزشی کاربر را پایش کرده و دستورالعمل های صوتی لازم را به او ارایه می دهد.

اسمارت واچ


اگر تمایل دارید یکی از اسمارت واچ های اینتلی را در اختیار داشته باشید و بودجه لازم برای تهیه Tag Heuer چند هزار دلاری را در اختیار ندارید، احتمالا RunIQ گزینه مناسبی خواهد بود. ثبت سفارش برای این اسمارت واچ از 5 ژانویه آغاز شده و فروش آن در فروشگاه های فیزیکی و آنلاین نیوبالانس از اول فوریه کلید خواهد خورد. قیمت تعیین شده برای این اسمارت واچ 300 دلار اعلام شده است. PaceIQ نیز از روز اول ماه فوریه و به قیمت 110 دلار راهی بازار می شود.


همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «با اسمارت واچی که محصول مشترک New Balance و Intel است آشنا شوید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..