تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نگاهی به هواوی آنر مجیک: جادویی‌ترین اسمارت‌فون معرفی شده توسط آنر

این روزها تب و تاب نمایشگاه CES 2017 همه جا را فراگرفته و بسیاری از کمپانی‌ها اقدام به معرفی جدیدترین محصولات خود می‌کنند. هواوی یکی از برترین شرکت‌ها در زمینه تولید گوشی‌های هوشمند است که با دستی پر، پا به CES 2017 گذاشته است. غول چینی بازار تکنولوژی، چندی پیش جدیدترین گوشی شرکت زیر مجموعه خود یعنی آنر را در لاس وگاس آمریکا رونمایی کرد. این گوشی که آنر 6X نام داشت، بی‌تردید یکی از زیباترین اسمارت فون‌های تولید شده توسط این کمپانی است و گفته‌ها حاکی از آن بوده که با قیمت 230 دلار وارد بازارها خواهد شد. بدنه تمام فلزی دستگاه و دوربین دوگانه آن، آنر 6X را به یک گوشی خوب و قابل اعتماد بدل ساخته است. اما در این‌جا سعی داریم نگاهی به دیگر اسمارت‌فون آنر به نام آنر مجیک (که ماه پیش در چین معرفی شد) داشته باشیم و با بررسی ویژگی‌های کلی در خصوص ظاهر و کارایی این محصول، با آن بیشتر آشنا شویم.

huawei-honor-magic-1156

آنر مجیک، یک اسمارت فون منحصر به فرد است که از فناوری AI بهره می‌برد. البته محصول فعلا در بازار چین عرضه شده ولی مسئولان آنر اعلام کرده‌اند که به زودی نسخه جهانی آن را نیز منتشر خواهند کرد. این دستگاه را می‌توان با همه تولیدات قبلی آنر متفاوت دانست و از آن جا که دسترسی به آن هنوز به صورت جهانی میسر نشده، لذا بررسی و اطلاع از ویژگی‌های آنر مجیک خالی از لطف نخواهد بود.

طراحی

بدون شک، مجیک یکی از زیباترین گوشی‌هایی است که آنر تا به امروز اقدام به ساخت آن کرده که می‌تواند هر خریداری را به سمت خود جذب نماید. بدنه پشتی دستگاه از جنس شیشه ساخته شده که این کار باعث باقی ماندن اثر انگشت بر روی بدنه مجیک می‌شود که ممکن است چندان خوشایند نباشد. دوربین دوگانه نیز زیر یک محفظه شیشه‌ای قرار گرفته و فریم آلومینیومی دور دستگاه، این امکان را می‌دهد که گوشی به راحتی در دست جای بگیرد. ضخامت گوشی بسیار مناسب بوده و عرض 7.8 میلی‌متری آن باعث می‌شود که کاربر در زمان استفاده طولانی از گوشی خسته نشود. در پایین صفحه نمایش نیز دکمه هوم دستگاه که حسگر اثر انگشت نیز در آن تعبیه شده قرار گرفته است. بخش پایینی بدنه بسیار مهمان نواز ساخته شده چرا که به صورت یکجا میزبان ورودی جک 3.5 میلی‌متری، درگاه ورود سیمکارت نانو و پورت USB-C است.

maxresdefault

صفحه نمایش

امروزه شرکت‌ها ترسی برای استفاده از صفحه نمایش‌هایی با سایز بزرگ ندارند اما آنر ترجیح داده سایز نمایشگر مجیک را 5.09 اینچ بسازد. شاید صفحه نمایش در مقایسه با سایر گوشی‌ها اندکی کوچک باشد اما کیفیت 2560 در 1440 می‌تواند نظر منتقدان را جلب نماید. این نمایشگر که با فناوری AMOLED ساخته شده، عملکرد بسیار خوبی در  نمایش رنگ‌ها داشته و در زیر نور آفتاب نیز تصویر مناسبی را در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

رابط کاربری و پردازنده

اگر تجربه کار با محصولات پیشین آنر را داشته باشید، قطعا رابط کاربری یکی از بخش‌هایی بوده که نتوانسته هیچ گاه نظر شما را به خود جلب کند. اما مجیک به راستی جادویی در محصولات تولیدی آنر است. پیش از آن که بیشتر در مورد رابط کاربری و نرم افزار این دستگاه بحث کنیم، نگاهی به امکانات سخت افزاری آنر مجیک می‌اندازیم. در دل این اسمارت‌ فون جذاب، پردازنده Kirin 950 به همراه 4 گیگابایت رم قرار گرفته است. این قدرت سخت افزاری خیال کاربر را از داشتن یک اسمارت فون سریع راحت می‌سازد. شما به راحتی قادر خواهید بود بدون مشاهده هیچ گونه کندی و لگ، میان برنامه‌ها جابه‌جا شوید و از امکانات مختلف گوشی خود در کمال راحتی استفاده نمایید.

مجیک از سیستم عامل اندروید مارشملو استفاده می‌کند اما نکته قابل توجه این است که فضای طراحی شده در رابط کاربری تفاوت قابل توجهی با سایر محصولات این کمپانی دارد. رابط کاربری جدید آنر که Magic Live UI نام دارد، شباهت بسیار کمی با اندروید خالص دارد ولی با این وجود تمام بخش‌های مختلف رابط کاربری بسیار روان و یکپارچه کار می‌کنند. این رابط کاربری به قدری زیباست که انتظار می‌رود به سرعت طرفداران زیادی را به سمت خود جذب کرده و از محبوبیت بالایی برخوردار شود.

جذابیت‌های این رابط کاربری تنها به اینجا ختم نمی‌شود. آنر سعی کرده تا با قرار دادن یک هوش مصنوعی در دستگاه و بهره گرفتن از تکنولوژی AI کاربر را ترغیب به استفاده طولانی مدت از محصول خود کند. این قابلیت‌های اضافه اجازه می‌دهد تا شما بتوانید شخصی سازی بهتری در قسمت‌های مختلف دستگاه خود داشته باشید. به عنوان مثال، این امکان وجود دارد تا در زمانی که گوشی در لاک اسکرین بوده، محتوا پیام تا هنگامی که چشمان شما به آن نگاه نکند، نمایش داده نشود.

 آنر مجیک

دوربین

مشابه آنر 6X و آنر 8، مجیک هم از دوربین دوگانه بهره می‌برد. دو سنسور عکسبرداری با وضوح 12 مگاپیکسل به همراه یک فلاش LED دوگانه، تجربه خوبی از عکس برداری با گوشی را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. همچنین اثری از برآمدگی دوربین در بدنه پشتی دستگاه نبوده و سنسورها توسط یک شیشه بسیار محکم محافظت می‌شوند.

 آنر مجیک

باتری

یک باتری 2900 میلی‌آمپر ساعتی، انرژی دستگاه را تامین خواهد کرد. تکنولوژی AI در این جا هم به بهبود عملکرد دستگاه کمک شایانی می‌کند. چرا که با ضبط عادت‌های روزانه شما در کار با گوشی، می‌تواند بهره وری باتری را افزایش داده و طول عمر آن را نیز بیشتر کند. این موضوع بسیار جالب توجه است اما همانند سایر ویژگی‌های فناوری AI کارایی اصلی در زمان استفاده از دستگاه مشخص خواهد شد.

قیمت و نحوه دسترسی

در حال حاضر، آنر مجیک را تنها می‌توان در بازار چین پیدا کرد. به هر حال قیمت این محصول در کشور تولید کننده، چیزی بالغ بر 530 دلار برآورد شده که با در نظر گرفتن طراحی مناسب و رابط کاربری جدید Magic Live UI در کنار سخت افزار قدرتمد، از ارزش خرید نسبتا خوبی برخوردار است. هنوز بحثی در این خصوص که آیا نسخه جهانی این محصول، عینا همانند نسخه عرضه شده در چین خواهد بود یا خیر، مطرح نشده اما به هر حال این اسمارت فون، تحول شگرفی در تولیدات کمپانی هواوی محسوب می‌شود.

آنر مجیک به راستی یک محصول فوق العاده به حساب می‌آید که در کنار راه کارهای مختلف نرم افزاری موجود بر روی رابط کاربری آن، حس خوبی در ذهن کاربر ایجاد می‌کند. این موضوع، اصلی‌ترین دلیلی است که ما آنر مجیک را از سایر تولیدات این کمپانی برتر می‌دانیم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نگاهی به هواوی آنر مجیک: جادویی‌ترین اسمارت‌فون معرفی شده توسط آنر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..