تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زیباجو : روند حرکات جنین، وضعیت نرمال

در طول سه ماهه سوم، هنگامی که جنین فعالیت می کند به شکم خود نگاه کنید ،ممکن است به نظر برسد غریبه ای از فضا در درون شما در حال رقص ایروبیکی است.

حرکات جنین

اگر چه حرکات جنین در حالی که به زمان زایمان نزدیک می شوید کم نمی شود ولی زمان و کیفیت حرکات تغییر می کند. در اواخر دوران بارداری، حرکات جنین ممکن است کمتر مانند فشار دادن و ضربه زدن باشد و بیش از شبیه به ول خوردن و غلتیدن می باشد. همچنین متوجه وقفه طولانی تری بین حرکات می شوید. همچنین متوجه وقفه طولانی تری بین حرکات می شوید. جنین در حال انطباق خود با الگویی نوزاد مانند است. چرت های طولانی تری می زند و دوره های فعالیتی طولانی تری پیدا می کند.

اگر فعالیت جنین را در حد عادی احساس نمی کنید، به پزشک خود اطلاع دهید
یک قانون کلی مطلوب است که باید پس از صرف شام، هنگام استراحت، در حدود شش حرکت را ظرف مدت یک ساعت احساس کنید. هر حرکتی مهم نیست چقدر خفیف باشد و  حساب می شود. بعضی از خانم ها متوجه می شوند برای مدتی حرکات جنین را کمتر احساس می کنند، ولی بعد از زمانی کوتاه حرکات مجدداً شروع و عادی می شود. این مورد کاملاً شایع است و دلیلی برای نگراکودکست. به هر حال، در صورتی که متوجه روند کند شدن حرکات جنین شدید یا در طول چند ساعت هیچ حرکتی از جنین احساس نکردید، فوراً با پزشک خود تماس بگیرید.

زیباجو

حتما بخوانید :   زیباجو : پرخاشگری در کودکان، پرت کردن وسایل!/ صدای دکتر




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زیباجو : روند حرکات جنین، وضعیت نرمال»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..