تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رویدادهای خبری امروز یکشنبه نوزدهم دی ماه در آذربایجان غربی

به گزارش ایرنا، مجمع انتخاباتی هیات ورزش های سه گانه آذربایجان غربی امروز (یکشنبه) نوزدهم دی ماه با حضور محمد علی صبور رئیس فدراسیون در اداره کل ورزش و جوانان این استان برگزار می شود.
رشته ورزشی سه گانه یا تریاتلون شامل شنای 1500 متر، دوچرخه سواری 40 کیلومتر و دوی صحرانوردی 10 کیلومتر است که به صورت پی در پی انجام می شود.
برگزاری دیدار تیم های شهرداری جوان ارومیه و سپهر الکتریک قزوین از هفته یازدهم لیگ دسته یک والیبال در سالن غدیر ارومیه از دیگر رویدادهای خبری یکشنبه نوزدهم دی ماه در آذربایجان غربی است.
خبرگزاری جمهوری اسلامی استان آذربایجان غربی آمادگی دارد برنامه رویدادهای خبری روزانه استان را در قالب یک بسته خبری هر روز صبح پیش از ساعت هشت اطلاع رسانی کند.
دستگاه های اجرایی، سازمان ها، نهادها و شرکت های دولتی و عمومی می توانند برنامه های خبری روزانه خود را روز قبل از طریق شماره تلفن 33826667 به خبرنگاران ایرنا در مرکز استان اطلاع دهند و یا به شماره نمابر 33826666 ارسال کنند.
7129/ 2093** خبرنگار: توحید محمودپور** انتشار دهنده: صابر چهرقانی

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رویدادهای خبری امروز یکشنبه نوزدهم دی ماه در آذربایجان غربی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..