تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سوء استفاده امارات از درگیری کی روش و برانکو

استعفای کارلوس کی روش سرمربی پرتغالی تیم فوتبال کشورمان،باز هم باعث جو سازی رسانه های عربی شد.

به گزارشخبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از سایت اماراتی ارم نیوز، روز شنبه ، مسئولان فدراسیون فوتبال ایران اعلام کرده اند که کارلوس کی روش سرمربی پرتغالی این تیم در ایمیلی از هدایت تیم ملی فوتبال ایران استعفا داده است. وی بیان کرده است که فدراسیون فوتبال ایران، انتظارات او را برآورده نکرده است و برنامه هایی که او درخواست کرده بود، عملی نشده اند. بازتاب استعفای کی روش در سایت اماراتی / تضعیف تیم ملی ایرانی با استغفای سرمربی پرتغالی

این تصمیم،باعث تضعیف عملکرد تیم ملی ایران در مسابقات آسیایی و همچنین انتخابی جام جهانی خواهد شد. هفته گذشته کی روش پس از درگیری رسانه ای با برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم پرسپولیس تهران، بازیکنان این تیم را از امارات به تهران فرستاد.

همین قضیه سر آغاز ایجاد مشکلات و باعث شد که کارلوس کی روش از هدایت تیم ملی ایران استعفا دهد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سوء استفاده امارات از درگیری کی روش و برانکو»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..