تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رشد 3.3 درصدی تلفات غرق‌شدگی در كشور/ مردان بیشترین تلفات در غرق شدگی را دارند

مدیر کل پزشکی قانونی استان تهران از رشد 3.3 درصدی تلفات غرق‌شدگی در كشور خبر داد.

وی ادامه داد: اين ارقام نسبت به مدت مشابه سال قبل با رشد 3.3 درصدي مواجه بوده است که از كل تلفات غرق‌شدگي 663 نفر مرد و 90 نفر زن بودند.

مدیر کل پزشکی قانونی استان تهران بیان کرد: در هشت ماهه سال جاري از كل تلفات غرق‌شدگی 226 نفر در رودخانه ها و 156 نفر در دريا جان باخته اند.

قادی پاشا تصریح کرد: از غرق‌شدگان در دريا 149 نفر در مناطق خارج از طرح و هفت نفر در محدوده های مجاز و ايمن سازی شده جان خود را از دست داده اند.

وی افزود: همچنين در اين مدت 109 نفر در استخر، 60 نفر در درياچه هاي مصنوعي و سد، 56 نفر در كانال ها، 26 نفر در چاه، 24 نفر در درياچه هاي طبيعی و 96 نفر در ساير مكان ها بر اثر غرق‌شدگی جان باختند.

مدیر کل پزشکی قانونی استان تهران ادامه داد: در هشت ماهه امسال استان هاي مازندران با 123، خوزستان با 110 و گيلان با 67 فوتی بيشترين و استان هاي خراسان شمالي با يك، خراسان جنوبي با 2 و قم با سه نفر كمترين آمار تلفات غرق‌شدگي را داشته اند.

قادی پاشا یادآورشد: در آبان ماه سال جاري نيز 47 نفر در كشور بر اثر غرق‌شدگی جان خود را از دست دادند كه در مقايسه با مدت مشابه سال قبل 31.9 درصد كمتر شده است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رشد 3.3 درصدی تلفات غرق‌شدگی در كشور/ مردان بیشترین تلفات در غرق شدگی را دارند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..