تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کدام سفارت خانه ایران افخم را سخنگوی فعلی می داند؟ +عکس

برخی سفارت خانه های ایران مدت هاست که به روز رسانی نشده اند.

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با توجه به اینکه سفارت خانه های هر کشور نقش کلیدی برای انجام امور دیپلماتیک و اطلاع رسانی و آگاهی را برای شهروندان خود در کشورهای مختلف بر عهده دارند گویا برخی از این مکان های دیپلماتیک آمادگی لازم را برای پوشش به روز اخبار و تحولات محل ماموریت خود ندارند .

برای دریافت اخبار سفر معاون ریاست جمهوری به قاره آفریقا  که برای شرکت در مراسم تحلیف رئیس جمهور جدید غنا به این کشور سفر کرده ، به سایت سفارت ایران در آکرا مراجعه کردیم که به موردی قابل توجه رسیدیم .

با وجود اینکه بعد از مرضیه افخم ، حسین جابری انصاری و بهرام قاسمی در کسوت سخنگویی وزارت امور خارجه قرار گرفتند ولی هنوز این سایت افخم را به عنوان سخنگو معرفی می کند .

نکته جالب دیگر این است که سایت سفارت ایران در غنا چند سالی است که به روز رسانی نشده و اطلاعات جدیدی روی خروجی آن قرار نگرفته است.

کدام سفارت خانه ایران افخم را سخنگوی فعلی می داند؟ +عکس

انتهای پیام



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کدام سفارت خانه ایران افخم را سخنگوی فعلی می داند؟ +عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..