تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گاز ساختمان‌های وزارت نفت در تهران قطع شد

به گزارش خبرنگار مهر، حمیدرضا عراقی مدیرعامل شرکت ملی گاز و معاون وزیر نفت با ارسال نامه ای به کریم سلحشور معاون منابع انسانی وزارت نفت از دستور وزیر نفت برای قطع گاز ساختمان های تابع وزارت نفت در تهران خبر داده است.

در نامه ارسالی شرکت ملی گاز به معاونت منابع انسانی وزارت نفت، آمده است: «به دستور مقام عالی وزارت، در خصوص مدیریت هوشمندانه مصرف گاز طبیعی، ضرورت صرفه‌جویی و اهمیت گازرسانی به تمامی مناطق کشور با اولویت مناطق سردسیر در فصل سرما، خواهشنمند است، دستور فرمایید در اسرع وقت گاز مصرفی موتورخانه‌های تمامی ساختمان‌های اداری وزارت نفت و چهار شرکت اصلی تا اطلاع ثانوی قطع شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گاز ساختمان‌های وزارت نفت در تهران قطع شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..