تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




همیشه پای یک خائن در میان است

کد خبر: ۴۵۶۹۲۰

۱۳۶  بازدید

دستیار سابق سرمربی استقلال مدعی است چند بازیکن با کم‌کاری در تیم قلعه‌نویی مانع از قهرمان شدن استقلال شدند.

وطن امروز: دستیار سابق سرمربی استقلال مدعی است چند بازیکن با کم‌کاری در تیم قلعه‌نویی مانع از قهرمان شدن استقلال شدند. این برای نخستین‌بار نیست که چنین مشکلی در تیم بزرگ پایتخت به وجود می‌آید و به نظر می‌رسد آخرین بار هم نخواهد بود. کریم بوستانی، دستیار سابق امیر قلعه‌نویی در استقلال دست به افشاگری بزرگی زد تا جایی که تاکید کرد در استقلال 3 بازیکن بودند که مانع قهرمانی تیم قلعه‌نویی شدند. بوستانی در گفت‌وگویی که با گل داشت، گفت: 3 بازیکن ملی‌پوش هم‌قسم شدند تا استقلال قهرمان نشود. یکی از آنها الان هم در استقلال بازی می‌کند.

هر جا بخواهند می‌روم و علیه آنها شهادت می‌دهم. حال پرسش این است که چرا بوستانی در چنین شرایطی دست به افشاگری زد؟ این برای نخستین‌بار نیست که در استقلال چنین شرایطی به وجود می‌آید و مربیانی که هدایت این تیم را برعهده می‌گیرند تلاش می‌کنند برای توجیه ناکامی خود دست به هر بهانه‌ای بزنند بدون آنکه یک بار اعتراف کنند دلیل ناکامی خود آنها بوده‌اند. در دوران مرحوم ناصر حجازی هم چنین موضوعی مطرح شد اما آن قضیه به کلی متفاوت بود، چرا که در درجه نخست اینکه خود بازیکنان اعتراف کردند کم‌کاری کردند و جالب‌تر از آن مرحوم حجازی هیچگاه کم‌کاری شاگردان خود را قبول نکرد بلکه مردانه اعتراف کرد دلیل ناکامی استقلال خود او بوده است و به همین خاطر هم کنار کشید و عشق ورزیدن به باشگاه خود را تا آخر عمر بر زبان آورد تا نشان دهد داستان او به کلی متفاوت بوده است. در دوران پرویز مظلومی هم چنین شائبه‌ای به وجود آمد و خود مظلومی و دستیارانش وقتی تیم بد نتیجه گرفت از توطئه چند بازیکن سخن به میان آوردند تا دلایل ناکامی خود را به دست‌های پشت پرده نسبت دهند و اینگونه دلایل را سپری برای بد نتیجه گرفتن تیم خود قرار دهند. این سنت سیئه در دوران منصوریان هم به نظر می‌رسد که ادامه دارد. سرمربی کنونی آبی‌پوشان پایتخت از انقلاب سخن به میان آورد. او می‌گوید به قیمت قربانی شدن خودش هم باشد باید استقلال را اصلاح کند.

منصوریان در چند ماهی که مربی استقلال بوده با مشکلات و چالش‌های زیادی روبه‌رو بوده است. او هنوز هدایت استقلال را برعهده دارد و طبیعی است نمی‌تواند از توطئه بازیکنان یا از دست‌های پشت پرده سخن به میان آورد اما رفتارها و تصمیمات این مربی جوان نشان می‌دهد او هم در آینده به احتمال خیلی زیاد از دست‌های پشت پرده سخن به میان خواهد آورد تا برای همه ثابت شود دست‌های پشت پرده هر مربی‌ای را در استقلال تهدید می‌کند اما شاید هم بعضی از این مربیان همیشه توهم توطئه داشته باشند و به دنبال توجیه دلایل ناکامی خود باشند؟!




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «همیشه پای یک خائن در میان است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..