تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تعداد آثار ارسالی به جشنواره داستان انقلاب اعلام شد

در مجموع 349 اثر به دبیرخانه جشنواره داستان انقلاب ارسال شد.

تعداد آثار ارسالی به جشنواره داستان انقلاب اعلام شدمنیژه آرمین، دبیر جشنواره داستان انقلاب در گفتگو با خبرنگار حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به تعداد آثار رسیده به دبیرخانه این جشنواره گفت: در مجموع 349 اثر به دبیرخانه جشنواره داستان انقلاب ارسال شد و تعداد 196 نویسنده در این جشنواره شرکت کردند. تعداد آثار رسیده به دبیرخانه جشنواره به تفکیک در بخش داستان کوتاه نوجوان 52 اثر، رمان نوجوان 20 اثر و در بخش داستان کوتاه بزرگسال 220 اثر و در بخش رمان بزرگسال 57 اثر است.

وی افزود: بیشترین شرکت کننده در جشنواره داستان انقلاب به شهر تهران و کمترین شرکت کننده به شهر ایلام اختصاص دارد. 94 نویسنده زن و 102 نویسنده مرد در این جشنواره شرکت کردند. ریزش اولیه آثار انجام شده است و آثار به دور دوم داوری راه یافتند. تعداد 11 اثر در بخش داستان کوتاه نوجوان و 9 اثر در بخش رمان نوجوان دیده می‌شود. در بخش بزرگسال نیز 56 داستان کوتاه و 20 رمان به مرحله دوم داوری های جشنواره داستان انقلاب راه یافتند. هم اکنون داوران آثار رسیده به مرحله دوم داوری را مطالعه می کنند. 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تعداد آثار ارسالی به جشنواره داستان انقلاب اعلام شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..