تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حمله وحشیانه به پسر نوجوان +تصاویر

حمله مسلحانه با چاقو به یک پسر 14 ساله وی را در شرایط وخیم قرار داد.

حمله وحشیانه به پسر 14 ساله +تصاویر

بر اساس گزارش نیروهای پلیس، این پسر 14 ساله که هنوز شناسایی نشده است، روز جمعه درست کنار یک ایستگاه اتوبوس در پارک ریونسکورت، در غرب لندن پیدا شد که در حال خونریزی شدید بود و در کنار فنس‌های آن از حال رفته بود.

حمله وحشیانه به پسر 14 ساله +تصاویر

بر اساس این گزارش، منطقه‌ای که پسر 14 ساله پیدا شده است به منطقه‌ای شهرت دارد که بچه‌های جوان و اشرار در آن منطقه جمع می‌شوند و افسران پلیس احتمال می‌دهند یکی از همین اشرار با چاقو به پسر 14 ساله حمله کرده باشد.

حمله وحشیانه به پسر 14 ساله +تصاویر

گفتنی است؛ هنوز مأموران پلیس لندن مهاجمان به پسری را که در بیمارستان برای زندگی خود می‌جنگد، پیدا نکرده‌اند و تحقیقات روی این پرونده ادامه دارد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حمله وحشیانه به پسر نوجوان +تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..