تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کار زشت و شرم آوری که دختران 18 ساله با این پسر کردند! + عکس

کار زشت و شرم آوری که دختران 18 ساله با این پسر کردند! + عکس

چند دختر نژادپرست که یک پسر بی گناه را اسیر کرده بودند وی را تحت سخت ترین شکنجه ها قرار دادند و حتی کرای کردند که او آب سنگ توالت را بخورد.

کار فجیع و بی شرمانه ای که دختران 18 ساله با یک پسر کردند

اخبار حوادث : جنگ نژاد پرستی در آمریکا باز هم حادثه ساز شد و در شیکاگو چهار سیاهپوست دستگیر شدند.

انتخابات آمریکا تمام شد و دونالد ترامپ Trump برنده این رقابت اعلام گردید اما آیا در عمل فرقی هم میان وا با سایر رؤسای جمهور ایالات متحده آمریکا وجود دارد؟باراک اوباما که اولین رئیس جمهور سیاه‌پوست آمریکا لقب گرفته بود

که با شعار حذف نژادپرستی در آمریکا در عرصه انتخابات برنده شد و اجازه ورود به کاخ سفید را پیدا کرد اما در دوران ریاست‌جمهوری خود نه تنها پیروزی در این زمینه عاید او نشد بلکه تقریبا هر هفته شاهد درگیری نژاد پرستانه در این کشور بودیم.

کار زشت و شرم آوری که دختران 18 ساله با این پسر کردند! + عکس

به نظر شما حالا با روی کار آمدن دونالد ترامپ که در زمان انتخابات سیاه‌پوستان را عامل ناامنی آمریکا می داندو در اظهارات بچه‌گانه خود گفته بود که محله‌های سیاه‌پوستان، ناامنی را برای شهرهای پر جمعیت آمریکا به همراه داشته است تفاوتی بر افکار نژادپرستی آمریکایی‌ها ایجاد خواهد کرد؟

در شبکه اجتماعی فیسبوک ویدئویی از یک گروگان‌گیری منتشر شده است. بلافاصله پس از انتشار این ویدئو پلیس Police شیکاگو وارد عمل شده و چهارتن از سیاه‌پوستان را دستگیر کرده است. در این ویدئو دو پسر و دو دختر سیاه‌پوست پسری سفید پوست را گروگان‌گرفته و پس از بستن دهان و دست‌وپای او او را به شدت مورد ضرب‌وشتم قرار دادند.

پلیس شیکاگو اعلام کرده است سن گروگان‌گیران 18 سال است.گسترش نژادپرستی در آمریکا مسئله تازه‌ای نیست. اینکه سیاست مداران این کشور که مدعی حقوق بشر و حقوق شهروندی در جهان هستند چرا و به چه دلیل باعث بروز این رفتارها در بین مردم کشورشان می‌شوند جای بحث دارد.

گفتنی است که تعداد زیادی از سیاه‌پوستان آمریکایی توسط مردم و پلیس این کشور بی‌دلیل و بدون هیچ گناهی مورد آزار و اذیت قرار گرفته و در برخی موارد نیز شاهد قتل Murder آنها هستیم.

جنگ نژاد پرستانه و کار بی شرمانه دو دختر با یک پسر



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کار زشت و شرم آوری که دختران 18 ساله با این پسر کردند! + عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..