تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تلاش داعش برای جلوگیری از ورود نیروهای عراقی به غرب موصل/ داعش پل چهارم موصل را منفجر کرد

به گزارش پایگاه خبری السومریه نیوز عراق، سرلشکر عبدالامیر رشید یارالله افزود: عناصر داعش پل چهارم موصل را در حالی منفجر کردند که نیروهای عراقی پیشتر تقاطع منتهی به این پل را آزاد کرده بودند.
وی با اشاره به آزادسازی مناطق منتهی به پل چهارم موصل گفت: نیروهای مبارزه با تروریسم عراق پیشتر منطقه الاطباء را در شرق موصل آزاد کرده بودند و در ساعت چهار و سی دقیقه عصر به تقاطع منتهی به پل چهارم موصل رسیدند.
پیشتر فرمانده عملیات‌ آزادسازی استان نینوا اعلام کرده بود که نیروهای عراقی در عملیات امروز شنبه خود در موصل چند منطقه را آزاد کرده و دستکم 277 تروریست را به هلاکت رساندند.
عملیات موسوم به آزادسازی موصل روز 26 مهرماه (17 نوامبر) با فرمان حیدرالعبادی نخست وزیر عراق به صورت رسمی آغاز شد.
در نخستین مرحله آزادسازی موصل که روز 15 دسامبر به کار خود پایان داد، 40 محله از مجموع 56 محله شرق شهر موصل از اشغال گروهک تروریستی داعش آزاد شد.
نیروهای عراقی از زمان آغاز مرحله دوم عملیات آزادسازی موصل در 29 دسامبر (9 دی) تاکنون ده ها محله را آزاد کرده و عملیات خود را در محور شمالی موصل بار دیگر آغاز کردند.
شبک*خاورم**9365** 1917*مترجم: رضا میرزائی*انتشار دهنده:سید محمد باقر نوربخش

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تلاش داعش برای جلوگیری از ورود نیروهای عراقی به غرب موصل/ داعش پل چهارم موصل را منفجر کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..