تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دستاورد‌های انقلاب نیز بخشی از ادبیات انقلاب است

احساس می‌كنم دستاورد‌های انقلاب اسلامی نیز می‌تواند بخشی از ادبیات انقلاب باشد و به همین دلیل نیز رمانی درباره وقایع سال 88 نوشتم.

دستاورد‌های انقلاب نیز بخشی از ادبیات انقلاب استبه گزارش حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حسینعلی جعفری، نویسنده، با بیان اینكه برخی نویسندگان انقلاب، نگاه تاریخی به این واقعه دارند، اظهار كرد: برخی نویسندگان معتقدند باید ریشه‌های انقلاب را نگاه كرد و این واقعه را به لحاظ تاریخی در آثار داستانی خود بررسی می‌كنند.

وی ادامه داد: احساس می‌كنم دستاورد‌های انقلاب اسلامی نیز می‌تواند بخشی از ادبیات انقلاب باشد و به همین دلیل نیز رمانی درباره وقایع سال 88 نوشتم. چرا كه آن وقایع و تثبیت نظام جمهوری اسلامی در آن حوادث را نیز ادامه‌ای بر انقلاب اسلامی می‌دانم.
 
جعفری با تاكید بر اینكه رمان «دقیقاً نیمه شب» را سال 90 در اختیار انتشارات سوره مهر قرار داده و همچنان در انتظار چاپ آن است، عنوان كرد: در این رمان كه امیدوارم به زودی به بازار كتاب عرضه شود، تلاش كردم تا مستندات وقایع سال 88 را در قالبی داستانی روایت كنم. تصور می‌كنم كه این اثر، رمان خوش‌خوانی است و مخاطبان داستان نیز از آن استقبال كنند؛ چرا كه قالب رمان را حفظ كرده است.
 
وی همچنین گفت: در رمان «دقیقاً نیمه شب» شخصیتی خلق كرده‌ام كه مسائل را بی طرفانه نقد می‌كند و البته از برخی شخصیت‌های موثر آن دوران اسم آورده ام و برخی فضاها و شخصیت‌ها را هم سعی كردم شبیه سازی كنم. در مجموع سعی كرده‌ام نگاه منصفانه‌ای به آن وقایع داشته باشم.
 
جعفری با تاكید بر اینكه مدت‌هاست به دلیل برخی مسائلی كه در زندگی دارم نتوانسته‌ام اثری بنویسم، افزود: نگارش رمانی را به تازگی شروع كرده‌ام. رشته تحصیلی من علوم سیاسی است و علاقه خاصی به تاریخ انقلاب اسلامی دارم و در كتاب تازه‌ام هم به وقایع منجر به پیروزی انقلاب اسلامی می‌پردازم.

انتهاي پيام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دستاورد‌های انقلاب نیز بخشی از ادبیات انقلاب است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..