تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خودکشی 3 هزار کشاورز هندی در 2015

کد خبر: ۴۵۶۹۰۸

۳۱۵  بازدید

سازمان ملی ثبت جرائم هند روز شنبه در گزارشی اعلام کرد حدود سه هزار کشاورز در سال 2015 به علت ناتوانی بازپرداخت وام بانک ها و موسسات مالی دست به خودکشی زده اند.

خبرگزاری ایرنا: سازمان ملی ثبت جرائم هند روز شنبه در گزارشی اعلام کرد حدود سه هزار کشاورز در سال 2015 به علت ناتوانی بازپرداخت وام بانک ها و موسسات مالی دست به خودکشی زده اند.

بر اساس این گزارش ،تعداد هشت هزار و هفت نفر از کشاورزان این کشور در سال 2015 اقدام به خودکشی کرده اند که این تعداد نسبت به سال قبل از آن، 41.7 درصد افزایش نشان می دهد.


این گزارش تعداد کشاورزانی که در سال 2014 اقدام به خودکشی کرده اند را پنج هزار و 650مورد اعلام کرده است .


ایالت ماهاراشترا در جنوب هند با سه هزار و 30 مورد،بیشترین تعداد خودکشی را در میان ایالت ها داشته است.


ایالت های تلنگانا با یک هزار و 358 ،کارناتاکا یک هزار و 197 و چتیزگر با هشت با 854 خودکشی کشاورزان در رده های بعدی قرار دارند.


سازمان ملی ثبت جرایم هند ،ورزشکستگی و بدهی ،از بین رفتن محصولات کشاورزی ، مشکلات خانوادگی و بیماری را از دیگر علل خودکشی کشاورزان اعلام کرده است.


در دهه های گذشته هیچ یک از دولت های هند موفق به کاهش خودکشی کشاورزان نشده اند.


دولت 'مودی' 80 روز پس از روی کار آمدن، برای کاهش خودکشی کشاورزان اقدام به اصلاح قانون کرد ولی این راهکار نیز موفقیتی در دستیابی به این هدف نداشت.


زندگی 60 درصد از مردم هند بطور مستقیم یا غیرمستقیم از طریق کشاورزی تامین می شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خودکشی 3 هزار کشاورز هندی در 2015»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..