تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حمله به قوه قضائیه از سوی دشمنان نظام طراحی‌ شده است

آیت‌الله محمود رجبی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قم، با اشاره به هجمه‌های اخیر به قوه قضاییه اظهار داشت: دلیل حمله به قوه قضائیه رسیدگی به پرونده‌های فساد مالی و حقوق‌های نجومی از سوی آن‌هاست، ازاین‌رو طبیعی است که دشمنان بخواهند از این فرصت سو استفاده کنند، همچنین با حمله به قوه قضائیه می‌خواهند احکام صادرشده را بین مردم ترویج دهند.

وی افزود: احتمال می‌رود در آینده هم افرادی که  وابسته به دشمنان هستند دچار مشکلات مالی و فسادهای اخلاقی شوند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به اینکه  حمله به قوه قضائیه بعد از جلوگیری از برگزاری کنسرت‌ها شروع شد، تصریح کرد: وقتی قوه قضائیه طبق ضوابط از برگزاری کنسرت جلوگیری می‌کند  ازاین‌رو دشمنان نظام حمله به قوه قضائیه را شروع می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: حمله به قوه قضائیه نشان از این داردکه دشمنان می‌خواهند در پناه امنیت، بی‌بندوباری را در جامعه اسلامی رواج دهند.

رجبی ابراز کرد: دشمنان وقتی می‌بینند که قوه قضائیه با آنان مقابله می‌کند، می‌خواهند بهانه‌ای پیدا کنند تا در جامعه ایجاد تردید کنند، همچنین به خاطر اینکه ما در مسیر انتخاباتی قرار داریم چه‌بسا این‌یک توطئه برای ایجاد حربه در انتخابات باشد.

وی بیان کرد: مردم ما باید هوشیار باشند و مسئولان باید توجه کنند که توطئه دشمن در این مرحله چه چیزهایی می‌تواند باشد که مبادا ناخدا گاه در میدان دشمن بازی کنند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تصریح کرد: زیر سؤال بردن قوه قضائیه یقیناً به نفع دشمنان، مفسدان و کسانی که به حقوق مردم تجاوز کردند، خواهد بود.

انتهای خبر/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حمله به قوه قضائیه از سوی دشمنان نظام طراحی‌ شده است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..