تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ستاره هلندی در راه لیگ امارات

به گزارش افکارنیوز،

 ارم نیوز امارات گزارش داد که مهاجم 33 ساله هلندی با النابوده، رئیس پیشین باشگاه الاهلی جلسه‌ای برگزار کرده تا نحوه انتقال به لیگ فوتبال این کشور را جویا شود.

روبن فن‌پرسی، مهاجم پیشین تیم‌های آرسنال و منچستر یونایتد در حضور همسرش با النابوده ملاقات کرد اما جزئیات توافق طرفین منتشر نشده است. این مهاجم هلندی پس از 11 فصل حضور در لیگ برتر انگلیس به تیم فنرباغچه ترکیه پیوست و قصد دارد تا به زودی حضور در لیگ فوتبال امارات را نیز تجربه کند، هر چند نام تیم احتمالی فان پرسی فاش نشده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ستاره هلندی در راه لیگ امارات»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..