تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




توقف بهره برداری چوب از جنگلها

به گزارش افکارنیوز،

نوبخت معاون جنگل سازمان جنگلها، مراتع و آبخیزداری کشور در چالوس با اشاره اینکه از این پس قرارداد بهره برداری چوب از جنگل ها امضا نمی شود گفت : سیاست این سازمان توقف کامل بهره برداری چوب از جنگل است و برنامه ریزی برای استفاده از دیگر ظرفیت های جنگل نیز در حال انجام است.

وی با بیان اینکه بر اساس کتابچه طرح های جنگلداری در مجموع 110 قرارداد با مجریان بهره برداری چوب از جنگل بسته شده بود افزود : 15 قرارداد امسال و 2 قراداد نیز سال 1403 به پایان می رسد.

نوبخت از برنامه ریزی برای امضاء قراردادهای حفاظتی با مجریان برای احیا و توسعه عرصه های جنگلی بعنوان حفاظت بیولوژیک خبر داد .




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «توقف بهره برداری چوب از جنگلها»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..