تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بهره برداری ۱۰۰ طرح عمرانی دانشگاه پیام نور در دهه فجر

معاون اداری، مالی و عمرانی دانشگاه پیام نور از بهر برداری ۱۰۰طرح عمرانی در دهه فجر امسال خبر داد و گفت: دولت برای تجهیز آزمایشگاه های دانشگاه حدود ۱۸۰میلیارد ریال اعتبار اختصاص داده است.

به گزارش سایت پی ان یو نیوز فیصل حسنی در نشست با رؤسای مراکز و واحدها ومدیران ستاد استان چهارمحال و بختیاری افزود: سال گذشته ۱۱۰ طرح در دانشگاه های پیام نور کشور بهره برداری شد و امید است مابقی طرح های در دست اجرا نیز تا سال ۹۶ بهره برداری شود.

وی ایجاد فضای شادابی و نشاط برای دانشجویان را از اولویت های اصلی دانشگاه پیام نور در سال های آتی عنوان کرد و گفت: در این راستا محوطه سازی، تکمیل فضاهای آموزشی، تکمیل فضا و افزایش رشته های ورزشی در دستور کار این معاونت قرار دارد.

معاون اداری، مالی و عمرانی دانشگاه پیام نور،  ساخت کارگاه و آزمایشگاه های ملی در تمامی استان ها با همکاری مسئولان استانی را از اولویت های این دانشگاه برشمرد.

وی همچنین از اختصاص ۲۳ میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل طرح های دانشگاه پیام نور شهرکرد خبر داد و افزود: امسال تمام این مبلغ به استان  اختصاص می یابد.

وی تصریح کرد: دولت یازدهم برای تجهیز کارگاهی و آزمایشگاهی دانشگاه های پیام نور حدود ۱۸۰میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته است که پنج میلیارد ریال آن به استان چهارمحال و بختیاری تخصیص داده می شود.

معاون اداری، مالی و عمرانی دانشگاه پیام نور با عنوان اینکه ۱۰۰طرح عمرانی دهه فجر امسال در دانشگاه های پیام نور کشور به بهره برداری می رسد، گفت: احداث ساختمان های فرهنگی، مساجد، کتابخانه، آزمایشگاه، فناوری اطلاعات (آی تی) و سایت رایانه ای از جمله طرح های عمرانی قابل بهره برداری در دانشگاه های پیام نور است




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بهره برداری ۱۰۰ طرح عمرانی دانشگاه پیام نور در دهه فجر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..