تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عربستان از کشته شدن ۲ فرد مسلح در ریاض خبر داد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری رسمی عربستان (واس)، وزارت کشور عربستان از کشته شدن دو فرد مسلح طی عملیات امنیتی در ریاض خبر داد.

آنگونه که سخنگوی امنیتی وزارت کشور عربستان گفته است دو فرد مسلح که سعودی هستند در درگیری با نیروهای امنیتی در منطقه «الیاسمین» واقع در شمال شهر ریاض پایتخت این کشور کشته شدند.

وزارت کشور عربستان می گوید که در این درگیری یک نفر از نیروهای امنیتی سعودی نیز زخمی شدند و از محل استقرار این افراد، چند کمربند انفجاری و تعدادی بمب دست ساز کشف شده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عربستان از کشته شدن ۲ فرد مسلح در ریاض خبر داد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..