تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گری نویل بدترین مربی است که در عمرم دیدم

کد خبر: ۴۵۶۸۵۳

۱۵  بازدید

باشگاه والنسیا که این روزها وضعیت خوبی ندارد و در رده هفدهم جدول رده بندی لالیگا قرار دارد اخیرا مربی خود، چزاره پراندلی را هم از دست داده است تا شرایط بدتری را در اداه فصل داشته باشد.

وبسایت نود: سرمربی سابق این باشگاه چندی پیش از سمت خود استعفا داد تا شرایط خفاش‌ها بیش از پیش دشوار شود. این تیم در سال میلادی گذشته 3 مربی را روی نیمکت خود داشت، ابتدا گری نویل به عنوان مربی این تیم انتخاب شد که پس از نتایج نا امید کننده ای که کسب کرد از این عنوان اخراج شد، پس از او پاکو و سپس پراندلی مربیگری خفاش‌ها را بر عهده گرفتند اما هیچ یک موفق نشدند این تیم را به موفقیت های سابق خود برسانند. کارشناس شبکه اسکای اسپورتس که با شجاعت تمام سرمربیگری خفاش ها را بر عهده گرفته بود در عمل نتایج نا امید کننده ای کسب کرد و شاید بدترین نتیجه این تیم، شکست 7-0 مقابل بارسلونا بود که شرایط این مربی انگلیسی را بیش از پیش دشوارتر کرد. با این حال رییس سابق این باشگاه، پاکو رویگ در مصاحبه با وبسایت اسپورت از گری نویل به عنوان بدترین مربی یاد کرده است که در عمرش دیده است:

نمی‌توانم متوجه بشوم که یک کارشناس ورزشی چه چیزی از فوتبال می‌داند، کشور انگلسیس مدعی است که فوتبال را اختراع کرده است اما حس می‌کنم که کارشناس انگلیسی هیچ چیز از فوتبال نمی‌داند. او قطعا بدترین مربی است که در عمرم دیده‌ام.

سرمربی انگلیسی و سابق خفاش‌ها 11 دیدار از 28 دیداری را که روی نیمکت والنسیا حضور داشت شکست خورد و این باشگاه در هیچ دیداری موفق نشد دروازه اش را بسته نگاه دارد تا با شرایطی نا امید کننده از این باشگاه اخراج شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گری نویل بدترین مربی است که در عمرم دیدم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..