تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برانکو: مشکلی ندارم که بخواهم به تیم ملی گره بزنم

کد خبر: ۴۵۶۸۴۷

۱۰۷۸  بازدید

خبرورزشی: فکر می‌کردیم همه چیز با بازگشت ۷ ملی‌پوش پرسپولیس تمام شده باشد اما دیروز همه تصورات ما به هم ریخت. سرمربی پرسپولیس با یکی از سایت‌های خبری مصاحبه کرد تا ما با او تماس بگیریم و...

شنیدیم قرار است تا مدت‌ها مصاحبه نکنید اما حرف زدید؟

کی گفته؟ چرا حرف نزنم؟ مگر حرف نامربوط زدم؟!

به هر حال صحبت‌های شما در برنامه ۹۰ به چالش بزرگی تبدیل شد. فکرش را می‌کردید کی‌روش ۷ بازیکن ملی‌پوش شما را به تهران بازگرداند؟

بهترین حرف را علی کریمی زد. به قول علی کار کارلوس کی‌روش و برگرداندن ۷ ملی‌پوش توهین به مردم، هواداران پرسپولیس و حتی بالاتر از آن فوتبال ایران بود.

منظورتان دیپورت کردن بیرانوند، سیدجلال، رضاییان، انصاری، کمال، طارمی و وحید امیری است؟

یک خواهش هم از شما رسانه‌ها دارم؛ لطفاً اسم این ملی‌پوشان را دیپورتی نگذارید!

به هر حال چون از امارات دیپورت شدند...

نه، درست نیست. این ۷ ملی‌پوش زحمت کشیدند و خود را تا به اینجا بالا کشیدند. این بازیکنان ستاره‌های فوتبال ایران هستند. درست نیست از لفظ دیپورتی استفاده کرد. دیپورتی در مورد کسانی به کار برده می‌شود که از یک کشور اخراج شوند و من وظیفه خودم می‌دانم از این بچه‌ها حمایت کنم. متأسفانه این حرکت اخیر، آن‌ها را خیلی تحت فشار قرار داد.

چه حرفی در اولین برخورد به آن‌ها زدید؟

گفتم قوی، قوی و قوی‌تر باشند (۳ مرتبه تکرار می‌کند) اگر قوی باشند به طور حتم در ادامه لیگ موفق خواهند شد. موفقیت پرسپولیس یعنی موفقیت آن‌ها و این حرف‌ها را زدم البته همه این بچه‌ها حرفه‌ای هستند.

یکسری افراد مثل امیر قلعه‌نویی، حشمت مهاجرانی و حتی علی پروین هم برای برگزاری آشتی‌کنان بین شما و کی‌روش اعلام آمادگی کردند، نظری ندارید؟

در مصاحبه‌های قبلی هم گفتم و باز تکرار می‌کنم برای دعوا به ایران نیامدم، با کسی هم دعوا ندارم که دیگران بخواهند خودشان را به زحمت بیندازند. من باید از منافع تیم خودم دفاع کنم و نمی‌خواهم به گذشته برگردم. شما بروید مصاحبه علی کریمی را بخوانید. منِ برانکو را قبول ندارید علی کریمی را که قبول دارید؟ این اردو چه نفعی برای فوتبال ایران داشت... بگذریم! واقعاً نمی‌خواهم ادامه بدهم.

اخیراً محمدرضا ساکت مدیر تیم‌های ملی فوتبال گفته که برانکو نباید مشکلات خود در پرسپولیس را به تیم ملی گره بزند!

کدام مشکل؟ من که همراه بازیکنان و تیم پرسپولیس قهرمان نیم‌فصل شدم. با مدیران باشگاه و هواداران هم که رابطه خوبی دارم. چه مشکلی دارم که بخواهم به تیم ملی گره بزنم؟! من آن روزی که به قشقایی باختم هم این کار را نکردم. خودم یک تصمیم اشتباه گرفتم و با آن شرایط بازی کردیم و حذف شدیم. آیا آمدم اسم تیم ملی را وسط بکشم؟ به نظرم آقایان وقتی می‌خواهند از کسی حمایت کنند تا به او نزدیک‌تر شوند بهتر است خوب تحقیق کنند.

شاید منظورشان این بوده که گفتید اگر نتیجه نگرفتید کی‌روش مقصر است؟

این مشکل از جانب چه کسی به وجود آمده؟ من با کسی دعوا نداشته و ندارم. همه می‌دانند اصولاً آدم آرامی هستم و سرم توی کار خودم است.

فکر نمی‌کنید این ۷ ملی‌پوش علیه شما شوند؟

(با ناراحتی) این چه حرفی است؟ این‌ها بازیکنان حرفه‌ای هستند و شرایط را خوب درک می‌کنند. خودشان هم می‌دانند باید قوی باشند و پرسپولیس نتیجه بگیرد تا آن‌ها هم دیده شوند. این ۷ بازیکن که تأکید می‌کنم افتخار پرسپولیس و تیم ملی ایران هستند با تمام قدرت در پرسپولیس بازی خواهند کرد.

بسیار خب، غیر از سامان نریمان‌جهان خرید قطعی دیگری هم داشتید؟

نه، در حال حاضر فقط سامان را خریدیم و بقیه گزینه‌ها همگی گمانه‌زنی شما رسانه‌هاست!




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برانکو: مشکلی ندارم که بخواهم به تیم ملی گره بزنم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..