تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جراحی نوزادی با بزرگترین سر دنیا+ تصاویر

پسربچه هفت ماهه هندی که به دلیل بیماری هیدروسفالی قطر سرش به 97 سانتی متر رسیده بود مورد عمل جراحی قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار حوزه فن‌آوری‌های نوین گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پسر خردسال هندی به نام میرتیانجای از بدو تولد مبتلا به بیماری هیدروسفالی تشخیص داده شد و در هفت ماهگی دور سر او حدود 97 سانتیمتر بود، خوشبختانه پزشکان در یک جراحی پر ریسک اما موفق توانستند 26 سانتیمتر از ابعاد سر او را کم کنند و مقدار 3.7 دهم لیتر مایع از داخل جمجمه او بیرون بکشند. جراحی نوزادی با بزرگترین سر دنیا+ تصاویر

پزشکان برآورد کرده اند که بیش از 5 لیتر مایع در مغز کودک وجود داشته و حال با تخلیه 3 لیتر باقیمانده آن از طریق نصب شنتی که در سر کار گذاشته شده به تدریج مابقی از بدن او خارج می شود.

جراحی نوزادی با بزرگترین سر دنیا+ تصاویر

پدر این کودک می گوید: به دلیل ظاهر غیرمعمول فرزندمان در محل مان او را شبح صدا می کردند و با کوچک شدن سر او، نگاه همسایگانمان هم نسبت به ما تغییر خواهد کرد.

جراحی نوزادی با بزرگترین سر دنیا+ تصاویر

گفتنی است؛پزشکان اعتقاد دارند باید منتظر نتیجه بود تا ببینند که مغز کودک چقدر آسیب دیده است.

جراحی نوزادی با بزرگترین سر دنیا+ تصاویر

منبع:Dailymail

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جراحی نوزادی با بزرگترین سر دنیا+ تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..