تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آبشار دودوزن ,طبیعتی بکر و جذاب برای عاشقان طبیعت گردی+تصاویر

تاریخ نشر : شنبه 18 دی 1395 مشاهده : 74 سایر اخبار گردشگری RSS

آبشار دودوزن در فاصله ۲۴ کیلومتری از شفت و در منطقه خرم کش شفت قرار دارد

آبشار دودوزن

آبشار دودوزن در فاصله ۲۴ کیلومتری از شفت و در منطقه خرم کش شفت قرار دارد. این آبشار، درون جنگل بوده و از زیباترین آبشارهای گیلان محسوب می شود.

آبشار دودوزن ,طبیعتی بکر و جذاب برای عاشقان طبیعت گردی


این منطقه که در ناحیه کوهستانی سیاهمزکی قرار دارد . دارای پوشش جنگلی انبوه، چشمه های آب، رودخانه پر آب و خروشان، هوای خنک در بهار وتابستان است .

آبشار دودوزن ,طبیعتی بکر و جذاب برای عاشقان طبیعت گردی

روستاهای این مسیر نیز آباد و پر رونق بودند در خرم و خرم کش مغازه های زیادی وجود دارد . چند باب کبابی محلی، قهوه خانه، فروشگاه مواد غذایی و میوه، فروشگاههای محصولات دامی به خصوص پنیر و عسل، مسجد بزرگ و پر رونق و روستایی پرجمعیت دارد. در ایام تعطیل و آخر هفته این محور مملو از جمعیت می شود.

 همگردی

اخبار مرتبط:

سفری لذت بخش به آبشار زیبا پیران+تصاویر

طبیعت فوق العاده بکر و سرسبزدر آبشار زیبا و دیدنی جوزک+تصاویر

آبشار زیبای گنجنامه +عکس

آبشار زیبای سنگ نو طبیعتی بسیار دیدنی در بهشهر+تصاویر

گشت و گذار در طبیعت زیبا و بکر آبشار راین+تصاویر




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آبشار دودوزن ,طبیعتی بکر و جذاب برای عاشقان طبیعت گردی+تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..