تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بررسی ویدیویی میت 9 هواوی

میت 9 هواوی یکی از بهترین فبلت های بازار است، اما آیا می‌تواند با بزرگان و رقبای سامسونگی و اپلی خود رقابت کند و حتی از آن‌ها پیشی بگیرد؟

هواوی در سری میت تمرکز ویژه‌ای بر طول عمر باتری و دوربین گوشی دارد و در عوض در سری پی با وجود اینکه همچنان دوربین مورد توجه است، اما بیشتر مُد و زیبایی گوشی مد نظر قرار می‌گیرد. این دسته‌بندی‌ای است که هواوی در نشست خبری خود در مونیخ آلمان به آن اشاره کرد؛ اما میت ۹ از نظر ظاهری و کیفیت ساخت، نه‌تنها چیزی از سری پی ۹ کم ندارد، بلکه حتی می‌توان آن را زیباتر و خوش‌ساخت‌تر از پی ۹ دانست. 

هواوی در کنفرانس رونمایی از میت ۹ اعلام کرد این گوشی آمده است تا سه مشکل اصلی گوشی‌های هوشمند فعلی بازار یعنی، طول عمر باتری کم، کیفیت پایین عکاسی در شرایط مختلف و همچنین کند شدن گوشی به‌مرور زمان را حل کند، اما آیا واقعا Mate 9 در این سه زمینه بهتر از دیگر گوشی‌های برتر بازار است؟

دانلود 720p  |   دانلود 360p




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بررسی ویدیویی میت 9 هواوی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..