تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تاخیر 4ساعته قطار تهران- بندرعباس

به گزارش افکارنیوز،

قطار شماره 822 (تهران-بندرعباس) مورخه حرکتی 95/10/18 حرکت از تهران به سمت بندرعباس قرار بود راس ساعت 13:40 انجام شود با تاخیری 3:50 و راس ساعت 17:30انجام شد که موجی از نارضایتی مسافران را بهمراه داشت.

یکی از مسافران با اشاره به تاخیر بیش از سه ساعت قطار تهران-بندرعباس اظهار کرد: برای اینکه از قطار باز نمانیم راس ساعت13:40 در ایستگاه قطار بودیم که پیامکی از طریق سامانه مبنی بر تغییر ساعت حرکت ارسال شد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه ساعت اعلام شده از طرق سامانه پیامکی 16:50 بود اما باز هم مسئولان بر وعده خود وفا نکردند و با 40دقیقه تاخیر دوباره، قطار تهران-بندرعباس حرکت کرد.

این مسافر اظهار کرد: تاخیر در ساعت حرکت قطار باعث نارضایتی اکثر مسافرینی که در ایستگاه راه آهن تهران بودند، شده بود به گونه ای که اگر عجله ای برای بازگشت نداشتند قطعا انصراف خود را اعلام می کردند.

وی با بیان اینکه امروز دو قطار در ایستگاه تهران دچار تاخیر بودند، افزود: مسافرینی که در این ایستگاه بودند از اقشار مختلف جامعه بودند که بعضا فرزندانی بهمراه داشتند که تحمل سرمای طاقت فرسای زمستان را نداشتند بنابراین مسئولان باید برای حرکت بموقع قطارها چاره اندیشی کنند.

در صورتی که از طریق سامانه پیامکی تغییر ساعت حرکت قطار را 16:50 به مسافران اعلام کرده بودند که متن پیامکی ارسال شده به شرح ذیل می باشد:

مسافر گرامی

با عرض پوزش احتراما به آگاهی میرساند ساعت حرکت قطار شماره 822 (تهران-بندرعباس) مورخه حرکتی 95/10/18 حرکت از تهران از ساعت 13:40 به ساعت 16:50 تغییر پیدا کرده است. لذا شما مسافر گرامی می بایست جهت مسافرت یک ساعت قبل از حرکت با ساعت جدید به ایستگاه مراجعه نمایید. و یا در صورت انصراف از سفر جهت استرداد و دریافت کل مبلغ بلیت قبل از حرکت به یکی از مراکز فروش و یا ایستگاه راه‌آهن مراجعه فرمایید.

ضمنا مسافرین بین راهی حرکت از ایستگاه‌های محمدیه-یزد-سیرجان-احمدآباد جهت مسافرت با ساعت جدید 3 ساعت دیرتر به ایستگاه مراجعه فرمایند.

 با تشکر مدیریت فروش

امیدواریم که مسئولان حمل و نقل ریلی کشوری تدابیری اتخاذ کنند که مسافران در فصل زمستان و با وجود سرمای طاقت سرما دچار این گونه تاخیر هایی که بیشتر آنها آزاردهنده است نباشیم و مطابق وعده ای که برای ساعت حرکت داده بودند عمل کنند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تاخیر 4ساعته قطار تهران- بندرعباس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..