تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حضور 20 دقیقه ای آقایی در ترکیب تراکتور

پزشک تراکتورسازی تبریز گفت: آقایی فراتر از انتظار ما ظاهر شد.

مجید صادقی در گفت وگو با کاپ، درباره مصدومیت احمد نوراللهی در دیدار امروز گفت:مشکل خاصی نبود. توپ به صورت این بازیکن خورد و جای نگرانی وجود ندارد. 

وی درباره سعید آقایی نیز گفت: امروز حدود 20 دقیقه برای ما بازی کرد و این اتفاق خوبی بود. او صبح و بعدازظهر تلاش کرد تا از مصدومیت رهایی پیدا کند خود ما انتظار نداشتیم که به این زودی برسد اما امروز نشان داد که شرایط ایده آلی دارد. 

صادقی درباره ادینیو و  گودرزی  گفت: آنها هنوز اختصاصی تمرین می کنند. البته آسیب دیدگی ادینیو جدی تر بود که هر دوی آنها اکنون دردشان رفع شده است. 


همچنین بخوانید




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حضور 20 دقیقه ای آقایی در ترکیب تراکتور»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..